Ipar
Tipográfia

A dezodor nem a leglátványosabb terméke a szépségiparnak, de a természetes alapanyagú termékek iránti érdeklődés növekedésével lépést tart, és mindinkább öko-jellegűvé válik.

A testfrissítő termékeket mindennapi használatra vásároljuk, a napi testápolás során, tulajdonképpen zuhanyozás vagy fürdés után használjuk.

Ebben a szektorban is innovatív trendeket kezdtek alkalmazni, és a dezodorok piaca a természetes és innovatív termékek hatására növekszik, és a természetes összetevők irányába halad.

A cosmeticbusinessnews.com portál szerint, e termékek világpiaca 2017-ben 20,98 milliárd dollárt ért el. A dezodorok értékesítésében a legnagyobb részesedése Latin Amerikának van – 5,92 milliárd dollár, de Nyugat-Európa jegyzi a legnagyobb növekedést – 10,4%-kal 1,4 milliárd dollárt ért el.

A vegán kozmetikai szerek szektora növelte a még természetesebb testfrissítő termékek iránti keresletet. A nyugati országok vásárlóinak egyre fontosabb, hogy a dezodorok ne tartalmazzanak alumíniumot, és biológiailag lebomló csomagolásban legyenek elérhetők. Nagy jelentőségű, hogy e kozmetikumok gyártása minden szakaszban állatok részvétele nélkül történik.

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek