Ipar
Tipográfia

Az amerikai kozmetikai óriás, a Procter & Gamble bemutatta technológiai innovációit és mesterséges intelligencián alapuló hat termékét.

A szépség- és egészségipar minden óriása azon dolgozik, hogy az új technológiának köszönhetően személyre szabott termékeket ajánlhasson a vásárlóinak. A francia L'Oreal a kaliforniai technológiai inkubátorának köszönhetően jól felkészült erre a perszonalizációs versenyre.

Az 1837-ben alapított amerikai óriásvállalat, a Procter & Gamble, tisztasági- és higiéniai cikkek gyártója (portfóliójában olyan márkák vannak, mint a Pampers, az Ariel, a Gilette és az Oral B), szintén bizonyítja, hogy elkötelezett híve az innovációnak.

A konszern új, mesterséges intelligenciával (pl. vizuális felismeréssel) támogatott szolgáltatásai fontos szerepet játszanak. Hasonlóan újítónak számít az Airia beltéri illatadagoló az Amazon Echo-ra vagy a Google Home intelligens asszisztenseire emlékeztet, csak nem hangokat, hanem illatokat bocsát ki.

A P&G bemutatja az „Opté Skincare” készüléket is, amely egy fajta optikai leolvasó, feltérképezi a bőrt, fényt derít az árnyalatbeli különbségekre és a hibákra, és a bőrhöz illő szérumot javasol. Ez a készülék, amelyet egy helyi startup, a P&F Studio tervezett, 10 évi munkát és kb. 40 szabadalom benyújtását igényelte.

Kapható egy új fogkefemodell is, az Oral B "Genius X". Gyártója a fogkefe használati módjának részletes elemzését ígéri, és mesterséges intelligenciával pontos ajánlásokat nyújt.

A Gilette-et, a világ vezető márkáját a borotválkozás terén meglepték a digitális világ új szereplői, mint például a Dollar Shave Club. Nincs semmi különös abban, hogy ez a márka is azt tervezi, hogy technológiai innovációk segítségével fog megújulni. Ősszel a Gilette együttműködésre lépett a Form Labs-szel, hogy kidolgozza a Razor Maker borotva szárának megtervezését.

A vásárlók 40 modell közül választhatják ki a fogantyúk formáját és színét, és gravírozott üzenettel láthatják el. Aztán a műveiket a Gillette székhelyén, az amerikai Bostonban állítják elő, majd kézbesítik. Ezt a kísérletet szerény keretek között folytatják, és nem érinti a borotva központi elemét, inkább új köteléket kíván létrehozni a vásárlókkal a márka.

A Procter&Gamble bemutatott egy innovatív szappant is, amelyet a „DS3” startup vállalkozás tervezett, finanszírozott és fejlesztett. Ez a száraz pellet fajta víz nélkül készült, és óvja a természeti erőforrásokat. A projekt, amit tavaly tavasszal a crowdfunding Indiegogo platformon promotáltak, ebben az évben lép piacra.

Elérhető lesz a "Skin Advisor” márka mobilapplikációja is, az Olay Anti-Aging Care, amelyet 2016-ban személyre szabott felhasználás céljából vezettek be.  Az applikáció most egy új funkcióval bővül:  egy szimulátor lehetővé teszi a bőr öregedésének megfigyelését több éven át.

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek