Hogyan ítélik meg a holland fogyasztók a szupermarketeket, amelyekben vásárolnak és mi a fontos számukra? Ezekre a kérdésekre keres választ a holland Deloitte egyik tanulmánya. A helyhez kötött kereskedelem friss részlegeivel és vásárlói élményekkel szerez plusz pontokat, ezzel az online kereskedők nem tudnak lépést tartani.

Hogyan viselkednek világszerte az online vásárlók, és mennyit költenek internetes vásárlásaik alkalmával – ezeket a kérdéseket tette fel a KPMG tanácsadó vállalat egy aktuális tanulmányában, melyben a fogyasztókat három csoportba osztotta.

Globális szempontból a hipermarketek és a superstore-ok még mindig a legnagyobb forgalmat bonyolítják, ám a növekedésük lelassult, a diszkontok pedig kétszer olyan gyorsan nőnek, a Planet Retail kutatása alapján.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek