Kereskedelem
Tipográfia

Eddig a brit Aldi üzletek szinte csak rekordéveket könyvelhettek el.

Ez az üzlethálózat állandó modernizálására befektetett összegre is vonatkozik, amely 300 millió fontra rúg. Az Aldi 2015. december 31-ig a vállalat 812 millió fontos forgalmának 7,7 milliárd fontra való emelkedéséről számolt be. Ez azt jelenti, hogy a 3 évvel korábbi évzáráshoz képest a forgalom megduplázódott.
A nyereség azonban 1,8%-kal 255,6 millió fontra esett vissza, mivel időnként a diszkontoknak is csökkenteniük kell az áraikat, amennyiben a szupermarketek túlságosan megközelítik azokat.
A vállalat a 300 millió fontos befektetésből 100 üzlet modernizálását tervezi. A cég a friss áruk, az egészségügyi-, a baba- és szépségápolási termékek mellett elsősorban a „Food-to-go” termékcsaládot bővíti és aktualizálja.

A Verdict Retail piackutató intézet szerint ma az Aldi a brit élelmiszerkereskedelemben sikeresnek és érettnek számít. A Verdict vezetője, Greg Bromley azt nyilatkozta, hogy a versenytársak – köztük a Lidl és a Big 4 – némi „irigységgel” tekintenek az Aldi-ra.
A vállalat - különösen a prémiumtermékek szegmensben - orrhosszal vezet, forgalma az elmúlt évben ezen a területen 20%-kal emelkedett. A legtöbb termék brit gyártótól származik, és ez pontosan megfelel a fogyasztók ízlésének.
Azonban Bromley hozzátette, hogy az alacsonyabb árakba történő állandó befektetésnek meg kell mutatkoznia az árrésen is. Ráadásul az Aldi sok esetben jobban megfizeti a dolgozóit, mint a konkurencia.
A két áruelosztó központ bővítése és egy további, következő évre tervezett logisztikai központ üzembe helyezése Cardiff-ban a hatékonyság további növekedéséről gondoskodik.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok