Kereskedelem
Tipográfia

Az Aldi Nord francia diszkontüzletei bővítik bio árukészleteiket, ezáltal arra törekednek, hogy egyre inkább női vevőközönségüket szólítsák meg.

Ehhez az Aldi Nord a „simplement bon et bio” (egyszerűen jó és bio) márkanevet választotta. Az Aldi ily módon elhatárolja magát Franciaország többi diszkontjától.
A fogyasztók szimpátiájának növelése érdekében a vállalat kiemeli a biotermékek helyi származását.

A cég Franciaországban sokkal kevesebb bioterméket kínál, mint a szomszédos országokban. Mindössze 40 termékével a vállalat egyértelműen a németországi kínálat (125 termék) mögött marad.
Az Aldi-nak még Spanyolországban is mintegy 100 termékből áll az árukészlete.


Franciaországban a rivális Lidl sincs jobb helyzetben bio árukészletével.
A Lidl ezeknek a termékeknek a „si bon, si bio” (olyan jó, olyan bio) elnevezést adta, azonban az árukészletmindössze 40 különféle terméket számlál. A vállalat hangsúlyozza, hogy biotermékeinek 80%-a francia gazdálkodásból származik.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek