Kereskedelem
Tipográfia

2015-ben az orosz élelmiszerkereskedelem 11,6%-os forgalomnövekedése részben a magas inflációs rátára vezethető vissza.

A PMR piackutató cég átszámítva 163 milliárd eurós összforgalmat állapított meg.
2014 óta Oroszországnak egy viszonylag magas inflációs rátával kell számolnia. Ennek oka a sok nyugatról érkező árura kiszabott behozatali tilalom és az orosz rubel árfolyamcsökkenése, amely emeli az importált termékek árát.

Az élelmiszerekkel való kereskedelem ezen a területen viszonylag stabilnak bizonyult. Rosszabb a helyzet az olyan non-food termékek kereskedelmével, mint a lábbelik, a ruházati- és elektronikai árucikkek vagy a barkácsáruházak termékei.

A politikai helyzetből a helyi gyártók termékei mellett az Ázsiából és Latin-Amerikából érkező importcikkek profitáltak. Ezen kívül sok fogyasztó a kedvezőbb árfekvésű saját márkás termékek mellett tette le a voksát, ebből a diszkontok és a hipermarketek profitáltak.

Orosz­országban a hipermarketek Nyugat- és Közép-Európával ellentétben továbbra is feltörekvőben vannak, azonban ezen a területen a kereskedelem inkább a kompakt változatokat részesíti előnyben. Az Auchantól eltekintve a Top 5 soraiban az orosz vállalatok vannak többségben.

oroszorszag legnagyobb elelmiszerkereskedoi

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok