Kereskedelem
Tipográfia

A Carrefour Lengyelországban megkezdte az élelmiszerek online árusítását.

A vállalat már az elmúlt évben lehetővé tette a non-food termékek megrendelését. Az eCarrefour.pl weboldalon a fogyasztók hamarosan 12 000 FMCG árucikket rendelhetnek meg, kezdetben csak a főváros, Varsó kiválasztott kerületeiben, majd következhet a bővítés Lengyelország legnagyobb városaira. A kísérletet nehezíti, hogy a lengyel fogyasztók árgus szemekkel követik az árak alakulását, és köztudomású, hogy az alacsony árak és az online kereskedelem nem feltétlenül járnak együtt.

Ha Lengyelországban eredményes lesz ez a kísérlet, hamarosan Közép-Kelet-Európa más országai is sorra kerülhetnek. Ez akár 5 évig is eltarthat és a növekedési tempó előreláthatólag lassabb lesz, mint Nyugat-Euró­pában.

Az új szolgáltatás a non-food árucikkek online értékesítésének sikeres első éve után indul. A Carrefour először a tartós élelmiszerek körébe tartozó élelmiszerekkel startol, ide tartoznak többek között az italok, a testápolási- és az egészséget támogató termékek, a friss árucikkek csak ezután következnek. A sürgősségi fok szerint különböző házhozszállítási díjakat számítanak fel. 18 lengyel hipermarketben további átvevő pontokat létesítenek, ezekkel összesen 57-re nő a felvevő pontok száma.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek