Kereskedelem
Tipográfia

A Tesco új, környezetbarát saját márkás tisztítószereket indít EcoActive márkanév alatt.

A Tesco nyilatkozata szerint az elmúlt évben az öko tisztító termékek iránti kereslet meredeken emelkedett, az értékesítés közel 45% -kal nőtt.

A Tesco szerint az új termékcsalád legalább 50% -kal olcsóbb, mint a piacon jelenlévő márkás ökotermékek.

A növényi alapú, nem mérgező, biológiailag lebontható összetevőkből álló termékcsalád mosogatószert, mosószert, textilia tisztítót, WC-tisztítót és többfelületű tisztítószert tartalmaz.

Ezenkívül a termékek újrahasznosíthatóak, a legfeljebb 45%-ban újrahasznosított műanyagot tartalmazó palackokkal.

"A vásárlók teljes átláthatóságot szeretnének, hogy hogyan készülnek, milyen összetevőket tartalmaznak és milyen hatással vannak a környezetre a termékek. Hisszük, hogy az új termékkínálatunk minden kritériumot kielégít " - niylatkozták az ökológiailag tanúsított termékcsaládról a vállalatnál.

A Tesco Eco Active termékcsalád több mint 500 üzletben lesz elérhető az Egyesült Királyságban.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek