Kereskedelem
Tipográfia

A Carrefour Franciaországban, 2005-ben két párizsi üzletében kezdte el a „Bon App!” üzletkoncepció tesztelését. Idén május óta a vállalat több francia városra is kiterjesztette a tesztet. Az üzletek átlagosan 60m2 alapterületűek és azonnali fogyasztásra alkalmas élelmiszereket kínálnak.


A mintegy 800 termék a helyszínen elfogyasztható vagy későbbi fogyasztásra elvihető. Az árukínálatban reggelit, ebédet vagy vacsorát éppúgy találhatunk, mint speciális árukat, például biotermékeket. A Bon App a szupermarket árukészletének továbbfejlesztett változata, amely a foodservice irányába tolódott el.


A kisebb háztartások és az idősödő lakosság kedveznek ennek a trendnek.


A Carrefour a Bon App koncepciót előreláthatólag a meglévő üzletekbe integrálja vagy átalakítja a már meglévő convenience shopjait.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek