Kereskedelem
Tipográfia

A Rossmann drogérialánc Lengyelországban önkiszolgáló pénztárakat tesztel. A vállalat ezzel azokhoz a kereskedőkhöz csatlakozik, amelyek biztosítják vásárlóiknak a self-checkout lehetőséget.

A vállalat 23 üzletében helyezett üzembe 48 önkiszolgáló kasszát. „A megfigyeléseinkből kiderült, hogy vevőink előszeretettel használják ezeket a pénztárakat, mivel ezek
lehetővé teszik a fizetés kényelmes és gyors lebonyolítását” – hangsúlyozta a Rossmann.

Az üzletlánc kiemelte, hogy a drogériákban felszerelt berendezések egyszerű működési módjuknak köszönhetően biztosítják a vásárlók intuitív, gyors és egyszerű kiszolgálását.
Ennek az önálló fizetési módnak olyan vásárlók esetében van kiemelt jelentősége, akik csak egyetlen, vagy kevés terméket vásárolnak.
„Ha a vevőink elfogadják a vásárlásnak ezt a formáját, akkor további önkiszolgáló pénztárakat létesítünk boltjainkban” – nyilatkozta a kereskedelmi hálózat egyik szóvivője.
A német drogériahálózat jó néhány éve is tesztelte ezt a lehetőséget: a Rossmann vásárlói már 2014-ben használhatták ezeket a berendezéseket a Łodź-ban található Manufaktura
kereskedelmi központban.

Az akkori kísérletek után azonban a vállalat nem vezette be üzleteiben az önkiszolgáló pénztárak használatát. A hálózat a Rossmann PL mobil alkalmazásra és a Rossmann Klub virtuális hűségkártyára összpontosított.
Az önkiszolgáló pénztárak mellett már több kereskedelmi hálózat tette le a voksát, így ezek a kasszák megtalálhatóak például a Kaufland, a Carrefour, az Auchan, a Piotr i Pawel,
az E.Leclerc, a Tradycja i Jakość vagy az Astra üzleteiben.

Többéves szünet után a Biedronka is folytatná a berendezések tesztelését, és már a Lidl sem zárja ki ennek a megoldásnak a bevezetését.

A Jantar értékesítési rendszerek részlegének vezetője, Arkadiusz Stachańczyk becslése szerint Lengyelországban mintegy 1500-2000 ilyen pénztárat helyeztek már üzembe.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek