Kereskedelem
Tipográfia

A kényelmi üzletek felé nyit a Tesco Közép-Európában. Matt Simister, a Tesco közép-európai vezérigazgatójának tájékoztatója szerint a Tesco új szupermarket formátumokat tervez bevezetni a régióban: Csehországban, Szlovákiában Lengyelországban és Magyarországon.

Könnyen lehet, hogy a Tesco a Walesben bevezetett innovációit fogja a mi régiónkban is alkalmazni. Mint azt korábban megírtuk, 2017 júniusában nyitott meg Wales-ben két új koncepciójú Tesco Extra, melyek olyan előremutató modell szerint működnek, melyek meghatározhatják a jövőbeni kiskereskedelmet. A pilot üzletekben közel ugyanakkora alapterületen lehet vásárolni, mint „hagyományos” társaikban, mégis a legmodernebb convenience üzlet jut róluk eszünkbe.

Az új üzletformák mellett a régiek modernizálásáról is szó van. A brit hipermarket óriás új bolttípusa a friss árura és a friss, elviteles ételekre helyezi majd a hangsúlyt. Az új üzeteket új lokációkban fogják bevezetni. A Tesco már kialakított egy áruházat ebben a formátumban.

A terv szerint az új típusú létesítményeket a nagyobb városokban fogják először megvalósítani, így feltételezhetően Varsóban, Prágában, Pozsonyban és Budapesten. Az üzleteket teljesen új helyszíneken építik majd, de a meglévő üzletek alapos korszerűsítésének forgatókönyve is felmerült. Feltételezhető, hogy ha nem ütközik akadályba, akkor az első áruházak az új koncepció szerint a következő néhány hónapban, de legfeljebb 2-3 éven belül valósulhatnak meg.

"Fejleszteni kívánjuk azokat a formátumokat, melyek alkalmasak arra, hogy kielégítsék a modern fogyasztói igényeket" - mondta el a wiadomoscihandlowe portálnak Matt Simister, a Tesco közép-európai vezérigazgatója.

A közép-európai Tesco vezetője azonban nem akart beszélni a projekt részleteiről.  "Jelen pillanatban nem tudok részletesen beszélni a projektről, sem annak elindításának pontos dátumáról" - hangsúlyozta.

Cikkbanner Tesco3

Az új szupermarket-koncepció a fogyasztók változó igényein alapul, amely a kényelemre és a magas színvonalú vásárlási élményekre összpontosít. Az új Tesco üzletekben korlátozott számú polcokat helyeznek majd el az árucikkek számára, azok helyére bútorok kerülnek a kényelem érdekében, a termékeket pedig mintegy szigetekként fogják elhelyezni a belső térben.

Ugyanakkor Matt Simister szerint a lánc saját dolgozóinak komfortérzetén is javítani kíván.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek