Kereskedelem
Tipográfia

A Lidl németországi ágazata idén áprilisban tervezi bemutatni az új saját címkézési rendszert a saját márkája alatt forgalmazott hústermékekre.

Az új Lidl rendszer az „Iránytű” nevet kapta, a rendszer a hústermékek átláthatóságát kívánja segíteni az üzletekben. A rendszer minden húsfajtát magába foglal, beleértve a sertés, marha és baromfi termékeket.

A címkézési rendszer 4 különböző osztályba sorolja a termékeket, hasonló kritériumok szerint, mint ahogyan a tojásokat.

  1. szint: zárt ketreces vagy tenyésztőházas eljárással nevelt – az alkalmazandó szabályok szerint
  2. szint: zárt ketreces, de nagyobb mozgásteret adó tenyésztés
  3. szint: szabadon tartott
  4. szint: Bio termékek (az állatok minden előírásnak megfelelnek, melyek a Bio termékekre vonatkoznak)

„Azért döntöttünk úgy, hogy bevezetjük ezt a rendszert, mert az állatok jóléte kiemelten fontos számunkra. Az a tervünk, hogy a hús termékeink fele 2019 elejére az Iránytű legalább 2. szintjét fogják mutatni” – mondta Jan Bock, aki a németországi Lidl értékesítési vezetője.
„Hosszútávon az a célunk, hogy a Lidl márkanév alatt futó hústermékekre kötelező legyen ez a standard” - tette hozzá.

/Lebensmittel Praxis/

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek