Kereskedelem
Tipográfia

Megvizsgálja az Aldi Süd és az Aldi Nord a bevásárlóláncok és számos más terület egyesülésének lehetőségét.

Az első lépésben egyes árucikkek közös gyártására kerül sor, majd a második fázisban a beszerzési jogi integrációja mehet végbe - közölte a német Manager magazin februári számában. (kiadás dátuma: február 16).
A Manager magazin a 16 magasbesorolású Aldi vezető megbeszélésének hétoldalú jegyzőkönyvéből idézett, amelyet 2017. november 23-án a dél-mülheimi központban tartottak. A közleményből az is kiderül, hogy kezdetben minden "választékot és gyártási folyamatot" harmonizálni és szinkronizálni akarnak. Így minden beszerzési szolgáltatást és az ezekhez tartozó társosztályokat, mint pl: "szolgáltatási osztályok minőségirányítása, vállalati felelősségvállalás, reklám, logisztika stb." csak egyszer kell biztosítani.
A "Cooperation Aldi Nord - Aldi Süd" projekt célja a koordinációs erőfeszítések, valamint a strukturális és személyes átfedések csökkentése, ez által a hatékonyság növelése.
A két vállalat az egyesülését sem zárja ki. Ahogy a jegyzőkönyvben is olvasható: "A távlati célok után az együttműködés további szervezeti lépéseit is figyelembe kell venni". A jegyzőkönyv nyilvánosságra kerülését követően az Aldi Süd és az Aldi Nord egy közös nyilatkozatot adott ki: „Fúziót egyik vállalat sem tervez, az együttműködés vagy más közös megfontolások nem azt célozzák meg.” A nemzetközi beszerzési piacokon folyó trösztellenes vizsgálatért a keleti Gleiss Lutz és Schmidt ügyvédi iroda és a Huber felelős. A szakértők úgy vélik, hogy a német versenyhivatal nem emel majd kifogást, mert a hatóság úgy tekinti az Aldi-t, mint azon vállalatokat, amelyek jogi függetlenségüket megtartva, egységes gazdasági irányítás alatt állnak, mert mindkét csoport azonos érdekszövetséghez tartozik.

A fenti szöveg csak egy minimális kivonat a német menedzser magazin februári számából . )

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek