Kereskedelem
Tipográfia

Februárban a Lidl Nagy-Britanniában 5 új üzletet nyitott, ezzel üzletei számát 700-ra növelte. 

A vállalat nyáron jelentette be, hogy mintegy 60 új üzletet megnyitását tervezi Nagy-Britanniában. Azóta a Lidl terjeszkedni kezdett, és mintegy 30 új üzletet létesített. Ezzel egy időben 1,45 milliárd brit fontot (1,64 milliárd euró) fektetett be 30 meglévő üzlet felújításába.

Ezzel a Lidl a vásárlói élményt szándékozik növelni. Szélesebb folyosókat létesítettek, hogy a vásárlók számára megkönnyítsék a bevásárlást. A friss gyümölcsök és zöldségek, az üzletben működő pékségek és a válogatott borok mind arra hivatottak, hogy vonzóbbá tegyék az üzleteket. Nagyobb lett a kasszák közötti távolság is, és a vállalat több helyet biztosít a vásárolt termékek elpakolására is. Az új üzletek önkiszolgáló kasszákkal is bővülni fognak.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek