Kereskedelem
Tipográfia

A bevásárlókocsik hamarosan feleslegessé tehetik a pénztárakat az új-zélandi Foodstaffs-csoport szupermarketeiben. A vállalat világszerte az első kereskedő, amely az új technológia alkalmazását tervezi üzleteiben.

A vásárlónak először egy applikációt kell letöltenie, ennek profiljában meg kell adnia számláját és az előnyben része­sített fizetési módot. Az üzletbe való belépéskor okostelefonját össze kell kapcsolnia a bevásárló­kocsival (Imagr SmartCart). Ha a vevő egy terméket betesz a kocsiba, az fel­ismeri azt, és megjelenik az app virtuá­lis kosarában. Az okos bevásárló­kocsi azt is regisztrálja, ha a vásárló a terméket visszateszi a polcra. A rendszer a számlát automatikusan számolja ki, amikor a vevők befejezik a vásárlást és elhagyják az üzletet.

A technológia mesterséges intelligencián alapul. Ez a rendszer ráadásul azt is lehetővé teszi, hogy regisztrálja a vevő viselkedését, elkíséri a szupermarketben tett útja során, és javaslatokat tesz például a lehetséges receptekre.

A technológiát az Imagr vállalat fejlesztette ki. Az első okos bevásárló­kocsikat már idén üzembe helyezik az élelmiszerüzletekben, használatát a vállalat a tesztüzem után 2019-től kiterjesztené több üzletére is.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek