Kereskedelem
Tipográfia

A 7-Eleven kereskedelmi vállalat a jövőben Thaiföldön a mesterséges intelligenciára összpontosít. A programrészét képezi az arcfelismerés is.

A 7-Eleven Thaiföld kereskedelmi vállalat az AI-t a convenience-üzleteiben tervezi használni. A program részét képezi a vásárlók és az alkalmazottak arcfelismerése mind a 11 000 convenience-üzletben, amelyet a vállalat Thaiföldön üzemeltet. A thaiföldi anyavállalat ehhez szerződést írt alá a kínai-amerikai technológiai vállalattal,a Remarkkal, amely telepíteni hivatott a Kankan-programot.

A program nem csupán arcokat ismerfel, a szkennelt emberek magatartását is képes elemezni. Ebből a vállalat következtetéseket vonhat le a vásárlói szolgáltatásokat, üzleti elemzéseket, a személyes menedzsmentet és a biztonságot illetően.

A thaiföldi 7-Eleven-üzletekbe naponta mintegy 10 millió ember lép be.Mennyi időt tölt ott egy vásárló, hol áll meg, mi ragadja meg a figyelmét és milyen érzés látható az arcán? Az üzlet menedzsere megismerheti a polcok állapotát, ennek megfelelő intézkedéseket tehet, és tájékozódhat a kollégái által vezetett üzletek helyzetéről is. A Remark és a 7-Eleven közlése szerint a rögzített felvételeket nem mentik el, csupán a tipikus arcvonásokat rögzítik.

 

(LP International)

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek