Kereskedelem
Tipográfia

Az Albert Heijn kis üvegcsékben különböző borokat kínál vásárlói számára.

 „A borivás örömöt okoz – a borkóstolás még inkább” – így szól a vállalat üzenete a holland fogyasztók felé.

A megrendelő a vállalat küldeményében hat, 100 ml-es kis üvegcsét talál. Ide tartoznak az olyan, eddig nem igazán ismert borok, mint a Procupine Ridge Merlot, a Castano Macabeo Bio és a Puklavec&Friends Cabernet Savignon & Merlot. Hollandiában nagyon kedvelt a borkóstolás, azonban a vásárlónak nem kell megvásárolnia egy palackkal, ha otthon tesztelni kíván egy borfajtát. Hogy hogyan kóstolhatunk bort, azt több lépésben tanulhatjuk meg.

Először is: vegyük szemügyre a bort. Másodszor: röviden és erőteljesen rázzuk meg az üvegcsét. Harmadszor: szürcsöljünk bele. Negyedszer: értékeljük. Ötödször: döntsük el, hogy a bor finom-e vagy sem. A doboz aljára jegyzetelhetünk.

A boksz 180 nagyobb AH szupermarketben kapható, vagy meg is rendelhető.

 

(TERMÉKMIX magazin – 2018 december)

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek