Trend
Tipográfia

Ausztriában tavaly az élelmiszer kiskereskedelem bevételei 3,1 százalékkal 18,7 milliárd euróra nőttek.

Ebben jelentős szerepet töltött be a Billa, a Spar, az Unimarkt, a Zielpunkt és az MPreis, az országos bevétel 43,5 százalékát hozták. A Nielsen úgy becsüli, hogy a bevételek 22,9%-át a két nagy diszkont, a Hofer és a Lidl fogja biztosítani. A nagy alapterületű szolgáltatók megtorpantak és a kisebb boltok veszteségesek voltak.

A telephelyek száma 0.5 %-kal csökkent, ez 5.598 boltot jelent. Ezek többsége (2 715 árusító hely) 400-999 nm alapterületű. A 400 nm-nél kisebb boltokban volt a legnagyobb a veszteség, közülük sokat bezártak.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok