Trend
Tipográfia

 Az internetes vásárlás kényelmes, de van egy nagy hátránya: általában egy napig vagy még tovább tart, amíg a vásárló a rendelt árut a kezében tarthatja.

A rendelés még aznapi kiszállítása sok internetes kereskedőnek a következő nagy lépésnek számít. A McKinsey tanácsadó cég egy aktuális tanulmányában azt jósolja, hogy a piac 2020-ig szabályosan fel fog robbanni. Az online kereskedelemre szakosodott kölni kutatóintézet, az ECC tanulmánya szerint jelenleg a kereskedők kevesebb mint 3 százaléka kínál „Same-day Delivery” szolgáltatást, azonban több mint egyharmaduk gondolkodik a bevezetéséről. A piacvezető Amazon néhány kiválasztott városban már egy ideje elérhetővé tette az „Evening Express” szolgáltatást. Aki kora délelőtt rendel, még aznap este megkaphatja az árut. Németország legnagyobb elektronikai üzletlánca, a Media und Saturn május közepe óta kísérletképpen hét nagyvárosban bevezette, hogy az online megrendelt termékeket három órán belül kiszállítják. Az év végéig még 18 agglomerációs központban tervezik elindítani ezt a szolgáltatást. „Nagyon sok kereskedő ettől reméli a versenyelőny megszerzését” – magyarázta Kai Hudetz, az ECC igazgatója. Ennek ellenére még mindig óvatosan értékelik a szakértők a növekedési kilátásokat. A fogyasztói oldalon eddig nem volt túl nagy az igény. Számukra az lenne a legfontosabb, hogy számukra megfelelő időszakot választhassanak a termék kiszállítására.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek