Trend
Tipográfia

Az INCOMA GfK a cseh fogyasztók üzletválasztását vizsgálta. A megkérdezett cseh fogyasztók 43 százaléka hipermarketekben vásárol, ezek elsősorban az Albert, Globus, Interspar, Kaufland vagy Tesco hipermarketjei. 25 százalékuk főleg diszkontokban vásárol, a Lidl vagy a Penny üzleteiben.

7 százalékuk klasszikus szupermarketekbe jár elsősorban vásárolni (az Albert, a Billa és a Tesco szupermarketekbe). A kisebb, lakóhely közeli üzleteket 15 százalékuk részesíti előnyben. Folytatódik az a trend, hogy a diszkontok előtérbe kerülnek, ugyanakkor ez a trend a Pennyre és Lidlre korlátozódik. A nagybevásárlások tekintetében a hipermarketek előnyt élveznek a diszkontokkal szemben a cseh vásárló körében.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek