Trend
Tipográfia

A nagyvárosokban élő amerikaiak számára a legközelebb fekvő szupermarket vagy supercenter még mindig a legkedveltebb élelmiszer beszerző helyek, de tetten érhető némi változás abban a tekintetben, hogy a vásárlók mit részesítenek előnyben.

usa tabla1

A supercenter egyre inkább veszít népszerűségéből, az alternatív üzletek pedig egyre keresettebbek. Nem feltétlenül az a cél, hogy a vevők akciós termékekkel pakolják tele az autójukat, hogy azokat aztán otthon felhalmozzák.

A kisvárosi lakásokban élőknek erre nincs is helyük, ők inkább gyakrabban vásárolnak be, mint korábban, és előnyben részesítik a kisebb tételeket.

usa tabla2

A fiatalabb korosztályba tartozó fogyasztók szívesen próbálnak ki új dolgokat, és ehhez egy adott étkezésre beszerzik a szükséges hozzávalókat.

A szüleikkel ellentétben már nem halmozzák fel a legfontosabb alapélelmiszereket, amelyeknek hónapokig ki kell tartaniuk.

Egyre fontosabb szerepet játszik az egészséges életmód is. A fiatalabbak ritkábban járnak a Walmartba, inkább a bioboltok felé veszik az irányt.

 

(TERMÉKMIX - 2016. ÁPRILISI SZÁM)

 

forrás: LP International

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek