Trend
Tipográfia

A brit IGD közzétette a 10 leginnovatívabb ötletet, amelyek az utóbbi időben az élelmiszerkereskedelemben születtek.

A 10 leginnovatívabb online-kereskedő mellett (amelyek világszerte felhívják magukra a figyelmet) valószínűleg számtalan olyan új szolgáltató és ötlet van, amelyről még nem hallottunk.

  1. A Mercado Libre Latin-Amerika piacvezető e-kereskedelmi weboldala. A forgalom 12%-át okostelefonon érkező megrendelések biztosítják. Ez az arány 2018-ra várhatóan 50%-ra fog emelkedni. A MercadoPago (csaknem) kockázatmentes fizetést tesz lehetővé, beleértve a pénz elküldését és fogadását egy harmadik személyhez.
  2. A Rakuten vezető japán weboldal, amely nem csak árut ad el, hanem utazásokat, biztosításokat, banki szolgáltatásokat, és sok mást is kínál. A megrendelők minden szegmensben bónuszpontokat kaphatnak, ezeket központilag összesítik és írják jóvá. A Rakuten nemzetközi terjeszkedést tűzött ki célul. Jövőbeli célországok Japán mellett Malajzia, Thaiföld, Szingapúr, Taivan, Brazília, USA, Spanyolország, Németország és Franciaország.
  3. A Delivery Club–ot Moszkvában alapították, ezen kívül 18 orosz városban biztosít élelmiszer-kiszállítást. A megrendelések többsége ebédidőben a közelben lévő éttermekből fut be.
  4. Az Otlob a Közel-Kelet 5 országában aktív. Ebben a régióban az emberek általában alaposan megvizsgálják, mit vásárolnak. Az e-kereskedelem itt még nem olyan fejlett, mint más térségekben. A rendelések 40%-a mobil eszközök segítségével történik.
  5. A Gloo élelmiszert árusít Lagosz-ban, Nigéria és valószínűleg Afrika legnagyobb városában. Eddig az élelmiszerek, elsősorban a friss élelmiszerek online árusítása Afrika ezen térségében szokatlan volt, azonban más árucikkeket gyakran vásárolnak online. Az Amazon mellett a hazai vállalat, a Jumia aktív. A Gloo viszonylag magas bevétellel és ép infrastruktúrával rendelkező területre korlátozza a tevékenységét.
  6. A Localbanya arra törekszik, hogy megőrizze egyszerű szervezési struktúráját. Az indiai vállalat saját áruraktárt tart fenn, és jó kapcsolatot ápol a Cash&Carry áruházakkal. A megrendeléseket akár 6 órán belül kiszállíthatják. A kereskedő elsősorban Mumbai jómódú rétegeire összpontosít.
  7. A Yihaodian egész Kínában jelen van, legalábbis ami az online kereskedelmet illeti. Óriási árukészlete 3,4 millió árucikkből áll, amelyek egy része élelmiszer, az árai pedig 3-5%-kal a bevásárlóközpontok árai alatt vannak. Világrekordnak számított, amikor egy órán belül, 2 millió rekesz importált tejet adott el. Példa értékű a gyorsaság, amellyel az új ötleteket megvalósítják.
  8. Az Instacart a megrendelőt egy személyi vásárlóval szolgálja ki, aki akár különböző szolgáltatók termékeinek beszerzéséről és kiszállításáról is gondoskodik. A 35 dollár feletti megrendelések díjmentesek, ezen összeg alatti rendelések esetében 3,99 dollárt számítanak fel. Ha több megrendelő közösen rendel valamit, akár nagyobb mennyiséget is díjmentesen szállítanak ki.
  9. A FreshDirect Manhattan-ben és a környező városrészekben garantálja, hogy másnap kiszállítja a megrendelt termékeket. Partneri viszonyt ápol az Affinia Hotels-szel, amelyek szobáit friss élelmiszerekkel látja el.
  10. A Redmart Szingapúrban 8000-féle tartós élelmiszert szállít, elsősorban minőségi termékeket. A látványosan, Pinterest-stílusban tálalt kínálat kedvez az online rendelésnek. A navigáció és a termékleírások kiemelkedően jó minőségűek, és a rendszer lehetővé teszi, hogy a Redmart Délkelet-Ázsia további városaiban is megvesse a lábát.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok