Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Ötven százalékot meghaladó mértékben bővült az elmúlt évben a hazai logisztikai és ipari ingatlanok piaca. A kereslet hatalmas, amit jól mutat, hogy gyakorlatilag nincs ma Magyarországon szabadon rendelkezésre álló bérelhető ingatlan.

A sportos életmódot követő, egészségtudatos fogyasztói trendek erősödésére reagálva az élelmiszeripar folyamatosan új, innovatív termékekkel jelentkezik.

A tavaszi nagytakarítás hagyományosan minden évben kihívást jelent a gyártóknak és a kereskedőknek egyaránt, hiszen a fogyasztók egyszerre keresik a már jól ismert és az innovatív termékeket.

Európában már komoly piaci részesedéssel rendelkeznek az üdítőitalok piacán a frissen préselt gyümölcs­levek és már Magyar­országon is látható, hogy egyre népszerűbbek ezek az egyébként magasabb ár­fekvésű termékek. A hazai piacon ugyan­akkor a multi­nacionális cégek túlsúlya miatt komoly kihívásokkal küzdenek a kisebb termelők.

A tudatos táplálkozásra való törekvés és az egészségesnek tartott élelmiszerek iránti igény folyamatosan növekszik. Az egészséges táplálkozás terjedését tükrözi a cereáliák (gabonakészítmények) piacának bővülése.

A sikeres innovációk folyamatosságának igénye nemcsak a gyártók részéről merül fel, hanem a fogyasztók mindennapos életvitele is erre irányít. A non food termékeken belül nagyobb növekedést általában azokban a kategóriákban érik el a gyártók, ahol lehet újítani. 

Hagyomány és innováció – ezen a két alappilléren nyugszik Kaldeneker György immár hetedik évébe lépett vállalkozása. A Lekvárosház Kft. életképességét mi sem bizonyítja jobban, mint a tavalyi évben elért 67 milliós nettó árbevétele. Az ismert szakáccsal a kézműves termékek reneszánszáról, fogyasztói szokásokról és nem utolsósorban a folyamatos szakmai megújulásról beszélgettünk. 

Tovább drágultak az élelmiszerek idén februárban a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint, de a növekedés elmaradt a januárban mértnél. Éves szinten ismét a tojás ára nőtt leginkább, de januárhoz képest 9 százalékot meghaladó volt a csökkenés és a következő havi adatokra várhatóan hatással lesz, hogy márciusban a húsvéti időszak előtt tovább esett a tojás ára.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner MIX 2018 aprilis


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 marcius

web gombok zold belelelapozok

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

A sportos életmódot követő, egészségtudatos fogyasztói trendek erősödésére reagálva az élelmiszeripar folyamatosan új, innovatív termékekkel jelentkezik.

Hagyomány és innováció – ezen a két alappilléren nyugszik Kaldeneker György immár hetedik évébe lépett vállalkozása. A Lekvárosház Kft. életképességét mi sem bizonyítja jobban, mint a tavalyi évben elért 67 milliós nettó árbevétele. Az ismert szakáccsal a kézműves termékek reneszánszáról, fogyasztói szokásokról és nem utolsósorban a folyamatos szakmai megújulásról beszélgettünk. 

A fiatalok közel kétharmada hetente fogyaszt édességet.

A sikeres innovációk folyamatosságának igénye nemcsak a gyártók részéről merül fel, hanem a fogyasztók mindennapos életvitele is erre irányít. A non food termékeken belül nagyobb növekedést általában azokban a kategóriákban érik el a gyártók, ahol lehet újítani. 

Ötven százalékot meghaladó mértékben bővült az elmúlt évben a hazai logisztikai és ipari ingatlanok piaca. A kereslet hatalmas, amit jól mutat, hogy gyakorlatilag nincs ma Magyarországon szabadon rendelkezésre álló bérelhető ingatlan.