Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Az alkoholmentes üdítőitalok szegmensét nézve a szörpöket mindig kiemelten ­kedvelték a magyar fogyasztók. A téli szezon beköszöntével megnő a vitaminokkal dúsított, minőségi szörpök iránti kereslet.

Noha a magyar fogyasztók hagyományosan a gyümölcs ízű teákat kedvelik, egyre több fogyasztó választja a természetes összetevőkön alapuló herba- és funkcionális teákat.

A lakásban és ház körül tartott kedvencek piacának kilátásai bővülnek Magyarországon. Az innovatív és dinamikusan növekedő piac az elkövetkező években akár az egyik legeredményesebb FMCG szegmenssé is válhat.

Az elmúlt néhány évben jelentősen növekedett a bioélelmiszerek iránti kereslet. Az alapélelmiszerektől a convenience árukon át a kozmetikai termékekig szinte mindent megtalálnak és megvehetnek a fogyasztók.

Kiemelt szerepet kap az innováció az idén 25. születésnapját ünneplő dm drogérialánc életében. A webáruház és a törzsvásárlói program fejlesztése után egy egészen új támogatói kezdeményezéssel lép a piacra: a dmStart! Induljunk együtt! elnevezésű pályázattal kis hazai vállalkozásoknak lehetősége nyílik arra, hogy egyedi termékeik a szortimentbe kerüljenek. Interjú Józsa Mariannal, a dm cégvezetőjével.

Jelenleg Magyarországon mintegy 2,2 millió kutya és ugyanennyi macska él a háztartásokban, de csak 40 százalékukat táplálják különböző állateledel termékekkel. A két multinacionális vállalat mellett e piac meghatározó szereplője a Partner in Pet Food Hungária Kft., amely egy európai cégcsoport tagjaként jelentős részt tudhat magáénak a piacból.
Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési igazgatójával beszélgettünk.

Folyamatos innováció jellemzi az intimhigiéniai termékek szegmensét, amelyben a gyártók a minőség mellett kiemelten fontosnak tartják az oktatásban való részvételt.

A fogyasztói kívánalmak szerint ma egy arckrémnek többet kell nyújtania, mint egy évtizeddel ezelőtt, és a hideg és szelesebb téli napokon nem csupán az arc fokozott védelmét szeretnék elérni. A tél próbára teszi a fedetlen arcbőrt. Ez vonatkozik fiatal és idős emberre, zsíros és száraz arcbőrre egyaránt. Az ártalmak azonban megelőzhetőek a széles kínálatban elérhető megfelelő arckrémekkel és arcápoló termékekkel.

Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner december 3


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 novdec

web gombok zold belelelapozok

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Az alkoholmentes üdítőitalok szegmensét nézve a szörpöket mindig kiemelten ­kedvelték a magyar fogyasztók. A téli szezon beköszöntével megnő a vitaminokkal dúsított, minőségi szörpök iránti kereslet.

A globális kereskedelmi hálózatokhoz való általános hozzáféréssel a vásárlók számára lehetővé válik, hogy bármely időben és helyen megnézzék és összehasonlítsák a kereskedők ajánlatait, ez növeli a piac átláthatóságát és hozzásegíti a piaci szereplőket a racionális döntések meghozatalához.

Kiemelt szerepet kap az innováció az idén 25. születésnapját ünneplő dm drogérialánc életében. A webáruház és a törzsvásárlói program fejlesztése után egy egészen új támogatói kezdeményezéssel lép a piacra: a dmStart! Induljunk együtt! elnevezésű pályázattal kis hazai vállalkozásoknak lehetősége nyílik arra, hogy egyedi termékeik a szortimentbe kerüljenek. Interjú Józsa Mariannal, a dm cégvezetőjével.

Egyedülálló felmérést készített a SentiOne online piackutató cég az arc-, haj-, illetve testápolási és sminktermékek fogyasztói kedveltségéről és használatáról, meglepő eredményekkel.

Az átalakuló világban a versenyképesség megtartásáért kiemelten fontossá váltak a fogyasztók kényelmi igényeinek megfelelő termékfejlesztések. A gyártó-termelő szektort érintő átalakulás legfontosabb kulcsszavai között ma már az egyediség, a tudatosság és a modern hatékonyságra törekvés szerepel.

Többnyire hazai alapanyagok felhasználásával készíti a legújabb, egészséges fogyasztási trendekhez illeszkedő snack termékeit a 100 százalékban magyar  tulajdonú családi vállalkozásként működő Szimita-Trade Kft. A cég White Snack és Fehértói Csemege márkáival és több üzletlánc saját márkás termékeivel is jelen van a hazai piacon, ezek legtöbbje allergénmentes gyártási eljárásokkal készül. Termékeik külföldön is kaphatók, de további cél az wxportpiacok bővítése. A Szimita-Trade Kft.-t vezető testvérpár egyik tagjával, Szilágyi Tamással beszélgettünk.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas