Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Noha az élelmiszer-áruházakban széles a választék, a vásárlók óvatosak, és még mindig ragaszkodnak a jól ismert és semleges, selymes ízű sajtokhoz.

A globális kereskedelmi hálózatokhoz való általános hozzáféréssel a vásárlók számára lehetővé válik, hogy bármely időben és helyen megnézzék és összehasonlítsák a kereskedők ajánlatait, ez növeli a piac átláthatóságát és hozzásegíti a piaci szereplőket a racionális döntések meghozatalához.

Az elkövetkező 5 évben forradalomra kerülhet sor a kiskereskedelemben, amely jelentős mértékben befolyásolni fogja a globális élelmiszer-gazdaságot. Ezt jósolják a Nielsen piackutatói „A kereskedelmi márkák tartós előretörése” című új tanulmányukban.

Egy jól tervezett marketingstratégia kidolgozásával, következetes és hiteles megjelenéssel sikeresen a figyelem középpontjába lehet helyezni az egészséges élelmiszereket.

Az átalakuló világban a versenyképesség megtartásáért kiemelten fontossá váltak a fogyasztók kényelmi igényeinek megfelelő termékfejlesztések. A gyártó-termelő szektort érintő átalakulás legfontosabb kulcsszavai között ma már az egyediség, a tudatosság és a modern hatékonyságra törekvés szerepel.

A hajápolás, ezen belül is a hajmosás az alapvető higiénia része, ugyanakkor a tisztító hatáson felül számos egyéb hozzáadott értéket is elvárnak samponuktól a fogyasztók.

Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója

Interjú

A német anyacég csődje után is bízott a magyar Praktiker túlélésében és tűzön-vízen át küzdött a cég megmentéséért. Végül a Wallis-csoport 2016-os megjelenésével hosszú időre rendeződött a cég sorsa. 100 százalékig megbízik munkatársaiban és nem utolsó sorban imádja Magyarországot.

Vajdahunyadi Csaba, a Globus Konzervipari Zrt. regionális kereskedelmi és marketing igazgatója

Interjú

Lerombolná a konzervekkel szembeni előítéleteket és az új, korszerű termékek bevezetésén keresztül a lakosság gondolkodását is megváltoztatná a legismertebb hazai zöldségkonzerveket gyártó Globus Konzervipari Zrt., amely életet szeretne lehelni a sokszor unalmasnak tartott iparágba, megtartva a márka tradicionális értékeit. Vajdahunyadi Csabával, a vállalat regionális kereskedelmi és marketing igazgatójával beszélgettünk, aki a konzervgyártás kialakulásának nem mindennapi történetét is elmesélte.

Szendvics

Polc

A klasszikus szeletelt felvágottak mellett egyre nagyobb a különleges ízesítésű termékek iránti érdeklődés. A szeletelt felvágottak választásakor a fogyasztók számára kiemelten fontos a termékek frissessége és a csemege- és önkiszolgáló pultban való kihelyezés jellege.

Termékmix aktuális szám

 

 

termekmix banner 2018 oktober 2


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 szeptember 002

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

BF 2018 Termekmix 348x260 TEXT

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

Noha az élelmiszer-áruházakban széles a választék, a vásárlók óvatosak, és még mindig ragaszkodnak a jól ismert és semleges, selymes ízű sajtokhoz.

A globális kereskedelmi hálózatokhoz való általános hozzáféréssel a vásárlók számára lehetővé válik, hogy bármely időben és helyen megnézzék és összehasonlítsák a kereskedők ajánlatait, ez növeli a piac átláthatóságát és hozzásegíti a piaci szereplőket a racionális döntések meghozatalához.

Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója

Interjú

A német anyacég csődje után is bízott a magyar Praktiker túlélésében és tűzön-vízen át küzdött a cég megmentéséért. Végül a Wallis-csoport 2016-os megjelenésével hosszú időre rendeződött a cég sorsa. 100 százalékig megbízik munkatársaiban és nem utolsó sorban imádja Magyarországot.

Az elkövetkező 5 évben forradalomra kerülhet sor a kiskereskedelemben, amely jelentős mértékben befolyásolni fogja a globális élelmiszer-gazdaságot. Ezt jósolják a Nielsen piackutatói „A kereskedelmi márkák tartós előretörése” című új tanulmányukban.

Az átalakuló világban a versenyképesség megtartásáért kiemelten fontossá váltak a fogyasztók kényelmi igényeinek megfelelő termékfejlesztések. A gyártó-termelő szektort érintő átalakulás legfontosabb kulcsszavai között ma már az egyediség, a tudatosság és a modern hatékonyságra törekvés szerepel.

Többnyire hazai alapanyagok felhasználásával készíti a legújabb, egészséges fogyasztási trendekhez illeszkedő snack termékeit a 100 százalékban magyar  tulajdonú családi vállalkozásként működő Szimita-Trade Kft. A cég White Snack és Fehértói Csemege márkáival és több üzletlánc saját márkás termékeivel is jelen van a hazai piacon, ezek legtöbbje allergénmentes gyártási eljárásokkal készül. Termékeik külföldön is kaphatók, de további cél az wxportpiacok bővítése. A Szimita-Trade Kft.-t vezető testvérpár egyik tagjával, Szilágyi Tamással beszélgettünk.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas