Kiemelt magazin témák

Mozaik Lista

Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni, éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon még messze nincsenek 100 százalékig kihasználva. A Facebook megkerülhetetlen, ám az amerikai 16 évesek körében még mindig lekörözi egy oldal. Sorozatunk harmadik részében a nálunk kevéssé használt Snapchatet, és a közösségi média piacának más oldalait mutatjuk be.

Kisebb üzletek, kevesebb kedvezmény, több szolgáltatás és robotok: csak néhány változás, ami a következő években a szupermarketekben megjelenhet. Hogyan reagáljanak a megváltozott viszonyokra a kiskereskedők és a gyártók?

Magyarországon a kávéfogyasztás nagy népszerűségnek örvend. Nem csoda, hogy a trendekkel és a fogyasztói igényekkel együtt a kávékínálat is változik és folyamatosan innovációkkal lépnek elő a forgalmazók.

A marketingvezetők számos új kihívással szembesülnek, ugyanis a reklámüzenetek tengerében egyre nehezebb egy márkának észrevehetővé válnia és üzenetét sikeresen továbbadnia a célközönség számára. A kollaboratív marketing alapelveinek alkalmazásával a vállalatok és a márkák kapcsolatot teremthetnek azokkal az elkötelezett fogyasztókkal, akik részt akarnak venni kedvenc márkájuk fejlődésében, alakulásában.

A mindennapi életben elengedhetetlen háztartási papír és csomagoló termékek nagy választékát kínálják a gyártók. A termékkör esetében az illat és a vastagság éppúgy fontos lehet, mint az ár.

Túlnőttek magukon, és úgy tűnik, biztos jövő elé tekintenek a benzinkút-töltőállomások mellett működő kiskereskedelmi egységek. Az elsősorban a gyors bevásárlásokra ­alapozó, jellemzően frissáru-kínálattal, pékáru- és zöldség-választékkal rendelkező ­shopok kitöltenek egy eddig hiányzó űrt, és egyre inkább szolgáltató központtá válnak.

A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, ­Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.

Edd meg a a spenótot, az etióp gyerekek éheznek – ki ne hallotta volna ezt a mondatot gyerekkorában? A helyzet azóta sem változott sokat: a fejlett országokban hatalmas mennyiségű élelmiszert dobunk a szemétbe. Míg az egyéni felelősség (és a nagyobb mennyiség) a háztartásoké, egyre több cég próbál tenni az élelmiszerpazarlás ellen. Cikkünkben most a vállalatok felelősségvállalásával foglalkozunk.

Nagyot emelkedtek az utóbbi évben a kereskedelmi ingatlanok négyzetméter árai, amelyet a viszonylag jó gazdasági helyzet, és a megvalósuló számos új fejlesztés és beruházás idéz elő. Az utcai üzlethelyiségek drágulását a növekvő ­kereslet, az urbanizációs hatás és a növekvő fizetések is támogatják.

Népszerű magazin témák

Mozaik Lista

A mindennapi életben elengedhetetlen háztartási papír és csomagoló termékek nagy választékát kínálják a gyártók. A termékkör esetében az illat és a vastagság éppúgy fontos lehet, mint az ár.

Kisebb üzletek, kevesebb kedvezmény, több szolgáltatás és robotok: csak néhány változás, ami a következő években a szupermarketekben megjelenhet. Hogyan reagáljanak a megváltozott viszonyokra a kiskereskedők és a gyártók?

A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, ­Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.

Európában az online vásárlók elsősorban az Egyesült Királyságban járják a saját útjukat, és egyre gyakrabban vásárolnak élelmiszert az interneten. Ennek okait próbálja megvilágítani egy AT Kearney-tanulmány.

Magyarországon a kávéfogyasztás nagy népszerűségnek örvend. Nem csoda, hogy a trendekkel és a fogyasztói igényekkel együtt a kávékínálat is változik és folyamatosan innovációkkal lépnek elő a forgalmazók.

A fröccskészítés nem hosszú és fáradságos, de kissé macerás módját egyszerűsítené le egy új termék, amely könnyen a szezon kedvence lehet. A fesztiválokon egyelőre nem találják majd meg a bulizók a fémdobozos fröccsöt, de a Balaton környéki, budapesti és győri kisboltokban érdemes lesz szétnézni.

Chef&Pincér magazin

ChefPincer banner 201709

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

termekmix brandfestival 2 banner 348x260

Trendfm