A régi mondást, miszerint a szépségért szenvedni kell, ma már nem kell egészen komolyan venni, hiszen az innovatív, mindenre megoldást nyújtó bővülő termék­kínálat jóval kíméletesebb megoldásokat kínál a fogyasztók számára. Nem csökken a fogyasztói érdeklődés a szépségápolási kategóriába tartozó arctisztítók iránt.

Az ideális reggelihez az élelmiszergyártók az egészséges ételek széles palettáját kínálják a fogyasztóknak. Az első étkezés lehet egy egyszerűnek mondható zabkása, kukoricapehely, vagy teljes kiőrlésű gabonából készült szendvics húsáruval, sonkával, tojással, sajttal, zöldségekkel, ezek mellé pedig gyümölcsöt, joghurtot lehet tenni.

Zöldség vagy gyümölcs mixek, leveszöldségek, salátazöldségek, készételek és hosszan sorolhatnánk a kínálatot. Termékfejlesztések és bővülő választék jellemzi a gyorsfagyasztott termékeket, régi nevén a mirelit készítményeket.

A fogyasztók mindennapjait kiszolgáló fagyasztott pékáru termékek alatt mára nem kizárólag a szilvásgombócot és a pogácsát lehet érteni. Nem meglepő, hogy a vásárlások során kiemelten fontos a megbízhatóság és a minőség.

A fagyasztott zöldség és gyümölcs termékek mellett a fagyasztott pékáru és a desszert iránt is növekvőben van a vásárlói érdeklődés. A fagyasztott termékek népszerűsége a kényelmi termékek iránti kereslet erősödését is jelzi.

Magyarországon az édességfogyasztási szokások változása figyelhető meg, ami egyrészt megmutatkozik abban, hogy a mennyiségi fogyasztás egyre inkább a minőségi felé fordul, másrészt a fejlődő ágazatban nagy szerepet kap a gyártói termékfejlesztés. Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetsége elnöke szerint az innováció megkerülhetetlen hatással van az édesiparra.

Az édesipar ma Magyarországon egy fejlődő és változó ágazat. Várhatóan az elmúlt évekhez hasonlóan folytatódik az a trend, hogy a magasabb minőségű termékeket keresik a vásárlók.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek