A kényelmi (convenience) termékek számos innováción estek át az elmúlt néhány évben. Nem csoda, hogy bár a késztermékek iránti kereslet gyakorlatilag egész évben fennáll, a nyári szezonban nagyobb forgalomra számíthatnak a gyártók.

Noha a magyar fogyasztók nem kifejezetten nassolósak, a nyári szezonban megnő a sós snack típusú termékek iránti kereslet. A megkérdezett gyártók és kereskedők szerint a fesztiválok és sportrendezvények idején nemcsak a hagyományos ízvilág, hanem az egzotikus ízek és a minőségi termékek felé hajlik a hazai snackfogyasztás.

Egy-egy nagyobb sportesemény vagy fesztivál garanciát jelent a chipsek, ropogós snackek, mogyorófélék, szárított gyümölcsök, sós rudak és kekszek iránti kereslet növekedésére. A vásárlói érdeklődésre reagálva a kiskereskedők a lehető legszélesebb választékot próbálják kínálni, a kategóriának nagyobb helyet biztosítva a polcokon és állványokon.

A „magyaros” íz még mindig töretlen népszerűségnek örvend hazánkban. A Termékmix által megkérdezett piaci szereplők szerint a magyar fogyasztók egyre bátrabban választják az egzotikus ízvilágú ételízesítőket, de még mindig a klasszikus ételízesítők a népszerűbbek.

Az intim higiéniai cikkek esetében a termékek kényelmes és biztonságos használata az elsődleges a fogyasztók számára. A kategória továbbra is innovatív, és a gyártók olyan megoldásokkal és újdonságokkal állnak elő, amelyek egyre jobban megfelelnek a piac igényeinek.

A kisbabák „fogyasztói magatartását” elsősorban az anyák igényei, elképzelései határozzák meg, ennek megfelelően a babaápolási termékeket gyártók egyszerre igyekeznek kielégíteni a szülői kívánságokat és a babák szükségleteit.

A babaápolási termékekből hazánkban is egyre többet adnak el a kiskereskedelem­ben, a kereslet bővülésére folyamatosan bővülő termékkínálattal válaszolnak a kiskereskedők.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek