A hajápolás, ezen belül is a hajmosás az alapvető higiénia része, ugyanakkor a tisztító hatáson felül számos egyéb hozzáadott értéket is elvárnak samponuktól a fogyasztók.

Szendvics

A klasszikus szeletelt felvágottak mellett egyre nagyobb a különleges ízesítésű termékek iránti érdeklődés. A szeletelt felvágottak választásakor a fogyasztók számára kiemelten fontos a termékek frissessége és a csemege- és önkiszolgáló pultban való kihelyezés jellege.

Háztartási papírtörlő

Nincs fogyasztó, akit ne érintenének a háztartási papíráru piacot érintő változások, ezért a gyártók számára fontos a folyamatos elégedettség fenntartása, amit elsősorban a termékfejlesztésekkel és a minőségi termékek kínálatával tudnak elérni.

Szájápolás

A szájhigiéniai termékek esetében márkahűek a fogyasztók. Továbbá hajlandóak többet fizetni egy fogkrémért, szájöblítő folyadékért vagy fogkeféért, amennyiben minőségi vagy professzionális termékről van szó.

Takarítás innovatív termékekkel

Az univerzális és speciális tisztítószerek iránti kereslet többé-kevésbé egyenletes, azonban nagytakarítások időszakában, tavasszal és ősszel megnő. A fogyasztók egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a termékek kényelmes alkalmazásának. Modern, esztétikai csomagolást is keresnek.

Cereális

Szeptember elején újraindul az iskola, a reggeli korán kelés és az ezzel járó kapkodás, aminek gyakran a reggeli esik áldozatul. A hazai piac résztvevőit kérdeztük a cereáliákról, gabonapelyhekről, mint a hétköznapi reggelik gyakori főszereplőiről.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek