A magyar multinacionális cég, a Vajda-Papír Kft. tulajdonosát, ügyvezető igazgatóját, ­Vajda Attilát arról kérdeztük, mi is volt a siker titka eddig, és hogyan is épül bele a jövőjük stratégiájába az óriási, 11 milliárd forintos dunaföldvári beruházásuk.

Hogyan és mennyit tud a múltból meríteni egy sokak által ismert márka? Milyen fogyasztói elvárásoknak és piaci kihívásoknak kell megfelelni? Milyen lehetőségek várnak a nagy beruházás előtt álló Márka Üdítőgyártó Kft.-re? Erről is kérdeztük Pécskövi Tibor tulajdonost és ügyvezetőt.

Az időjárás és az influenzaszezon erősen befolyásolja a Herbária forgalmát, miközben gyógynövényboltból egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékek szakboltjává váltak. Az online kereskedelem elszívó hatását a szaküzlet-jelleg erősítésével kívánják ellensúlyozni, és állítják, a termékhamisítások miatt még van bizalmi deficit az online vásárolható egészségmegőrzési termékekkel szemben. Rádi Balázzsal, a kereskedelemért felelős vezetővel beszélgettünk.

A G’Roby mindig is színfolt volt a hazai hálózatok között, ráadásul az első itthon, amely élelmiszer webshopot nyitott, méghozzá a hazai trendeket jócskán megelőzve, 1999-ben. Több, mint 10 évig egyetlenként. A G’Roby múltjáról és jelenéről, ­stratégiájáról, a tipikus hazai online vásárlókról és az online élelmiszerpiac ­változásairól kérdeztük Nagy Sándort, a G’Roby ügyvezetőjét.

A francia anyacéget is megelőzi piaci részesedésben a Decathlon, ahol a dolgozóktól azt is megkérdezik, mit tartanának fair fizetésnek. A vállalat számára Magyarországon is készülnek termékek, és kiderült, hogy Franciaországban nem szokás a tavakon korcsolyázni. Pósfai Gáborral, a Decathlon Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk.

33 INTERSPAR hipermarket, 345 SPAR szupermarket, 116 franchise üzlet, 13 ezer munkavállaló és tavaly 516,4 milliárd forint forgalom – ezek a SPAR Magyarország 2016-os főbb számai. Melyek a terjeszkedés stratégiai pontjai? Miben erősebb az osztrák tulajdonú élelmiszerlánc a versenytársaknál, és miért stratégiai kérdés a franchise? Miért hátrány néha a vállalat rugalmassága? 

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek