Az újszerű koncepció, a hagyományostól eltérő értékesítési mód, valamint az ütőképes és jó helyismerettel rendelkező szakembergárda tette lehetővé a Magyarországról induló Fornetti számára a külföldi sikereket. A 2015-ben megjelent új külföldi tulajdonos számárais prioritást jelent a további külföldi terjeszkedés. Magyarországon ugyanakkor elsősorban a hatékonyság növelésére, a termékfejlesztésre és a Fornetti Food& Beverage koncepció kiterjesztésére koncentrál a vállalat. Kelemen Szilárdot, a Fornetti Nemzetközi Franchise és Concept üzletág igazgatóját kérdeztük.

A hazai kávéforgalmazók közül egyedüliként az őrölt/pörkölt és a szemes kávék piacán erős pozíciókkal rendelkező, míg a kapszula- és instantszegmensben teret hódító Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. a következő években folyamatos növekedésre számít. A cég legnépszerűbb márkája továbbra is az 50 éves Omnia, amely a klasszikus ízvilág mellett új ízekkel bővült, megcélozva immár a fiatalabb generációkat is. A nemzetközi Jacobs márka felkarolása után a cég legújabb nagy dobása az ­alumínium L’Or kapszulák bevezetése, amely a kapszulás kávézás aranymércéje.

Új külsővel, teljesen megújított termékkínálattal és kényelmi elemekkel találkozhat az az autós, aki betér a Shell Hungary töltőállomásaira. A társaság a tervek szerint 2020-ig a teljes, 190 benzinkútból álló hálózatát megújítja. A Shellnél kiemelt célként kezelik a párizsi klímaegyezményben foglaltak megvalósítását - ehhez a lehetséges megoldási módokat is meghatározta a vállalat –, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a társadalmi felelősségvállalásra is.
Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöke volt a beszélgető­partnerünk, akitől azt is megtudtuk, hogy a Shellnél stratégiai cél a női munkavállalók számának növelése.

Hagyomány és innováció – ezen a két alappilléren nyugszik Kaldeneker György immár hetedik évébe lépett vállalkozása. A Lekvárosház Kft. életképességét mi sem bizonyítja jobban, mint a tavalyi évben elért 67 milliós nettó árbevétele. Az ismert szakáccsal a kézműves termékek reneszánszáról, fogyasztói szokásokról és nem utolsósorban a folyamatos szakmai megújulásról beszélgettünk. 

Az Oriflame hazai ügyvezetője szerint nemcsak a termékfejlesztéseikkel tudják megszólaltatni a fiatalokat, hanem a pénzkereseti lehetőséggel is. A folyamatos elismerésre és kötetlen munkavégzésre vágyó generációnak a közvetlen értékesítés remek üzleti lehetőséget kínál, ami által a tömegből is kiemelkedhetnek. Stein Évával, a cég magyarországi ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Ahogy a gyártás egyre rugalmasabb lesz, úgy lehet egyre inkább célcsoportokra igazítani a csomagolást. Ugyanakkor a termékfejlesztés során későn kezdenek el a csomagolásfejlesztéssel foglalkozni, így végül egyszerű és költséghatékony megoldások jönnek létre. Dörnyei Krisztinával, az IBS docensével, alias Csomag Olgával beszélgettünk.

A magyar fogyasztók nagyon szeretik az innovációkat és az újdonságokat,azonban a régi, megszokott termékeket vásárolják. Ez a kicsit ellentmondásos tendencia a csokoládé­ és édességpiac nagy részére jellemző. Az édességpiacon történt változásokról és innovációs megjelenésekről Sánta Sándorral, a Magyar Édességgyártók Szövetsége (MÉSZ) elnökével beszélgettünk.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek