Karl-Heinz Keth, a Praktiker ügyvezető igazgatója

A német anyacég csődje után is bízott a magyar Praktiker túlélésében és tűzön-vízen át küzdött a cég megmentéséért. Végül a Wallis-csoport 2016-os megjelenésével hosszú időre rendeződött a cég sorsa. 100 százalékig megbízik munkatársaiban és nem utolsó sorban imádja Magyarországot.

Vajdahunyadi Csaba, a Globus Konzervipari Zrt. regionális kereskedelmi és marketing igazgatója

Lerombolná a konzervekkel szembeni előítéleteket és az új, korszerű termékek bevezetésén keresztül a lakosság gondolkodását is megváltoztatná a legismertebb hazai zöldségkonzerveket gyártó Globus Konzervipari Zrt., amely életet szeretne lehelni a sokszor unalmasnak tartott iparágba, megtartva a márka tradicionális értékeit. Vajdahunyadi Csabával, a vállalat regionális kereskedelmi és marketing igazgatójával beszélgettünk, aki a konzervgyártás kialakulásának nem mindennapi történetét is elmesélte.

Az újszerű koncepció, a hagyományostól eltérő értékesítési mód, valamint az ütőképes és jó helyismerettel rendelkező szakembergárda tette lehetővé a Magyarországról induló Fornetti számára a külföldi sikereket. A 2015-ben megjelent új külföldi tulajdonos számárais prioritást jelent a további külföldi terjeszkedés. Magyarországon ugyanakkor elsősorban a hatékonyság növelésére, a termékfejlesztésre és a Fornetti Food& Beverage koncepció kiterjesztésére koncentrál a vállalat. Kelemen Szilárdot, a Fornetti Nemzetközi Franchise és Concept üzletág igazgatóját kérdeztük.

A hazai kávéforgalmazók közül egyedüliként az őrölt/pörkölt és a szemes kávék piacán erős pozíciókkal rendelkező, míg a kapszula- és instantszegmensben teret hódító Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. a következő években folyamatos növekedésre számít. A cég legnépszerűbb márkája továbbra is az 50 éves Omnia, amely a klasszikus ízvilág mellett új ízekkel bővült, megcélozva immár a fiatalabb generációkat is. A nemzetközi Jacobs márka felkarolása után a cég legújabb nagy dobása az ­alumínium L’Or kapszulák bevezetése, amely a kapszulás kávézás aranymércéje.

Új külsővel, teljesen megújított termékkínálattal és kényelmi elemekkel találkozhat az az autós, aki betér a Shell Hungary töltőállomásaira. A társaság a tervek szerint 2020-ig a teljes, 190 benzinkútból álló hálózatát megújítja. A Shellnél kiemelt célként kezelik a párizsi klímaegyezményben foglaltak megvalósítását - ehhez a lehetséges megoldási módokat is meghatározta a vállalat –, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a társadalmi felelősségvállalásra is.
Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöke volt a beszélgető­partnerünk, akitől azt is megtudtuk, hogy a Shellnél stratégiai cél a női munkavállalók számának növelése.

Hagyomány és innováció – ezen a két alappilléren nyugszik Kaldeneker György immár hetedik évébe lépett vállalkozása. A Lekvárosház Kft. életképességét mi sem bizonyítja jobban, mint a tavalyi évben elért 67 milliós nettó árbevétele. Az ismert szakáccsal a kézműves termékek reneszánszáról, fogyasztói szokásokról és nem utolsósorban a folyamatos szakmai megújulásról beszélgettünk. 

Az Oriflame hazai ügyvezetője szerint nemcsak a termékfejlesztéseikkel tudják megszólaltatni a fiatalokat, hanem a pénzkereseti lehetőséggel is. A folyamatos elismerésre és kötetlen munkavégzésre vágyó generációnak a közvetlen értékesítés remek üzleti lehetőséget kínál, ami által a tömegből is kiemelkedhetnek. Stein Évával, a cég magyarországi ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek