Az SCA globális óriásvállalat papíripari üzletágából kiválva, a higiénia és egészség területével foglalkozó önálló vállalatként született meg az Essity 2017 júniusában. Venter Zoltánnal, a közép-kelet-európai régió kereskedelmi vezetőjével, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk az új nevet kapott vállalatról és az Essity üzleti kapcsolatairól Magyarországon.

Nyugaton már összehasonlító oldalak is alakulnak az online beauty-box cégekre, hogy felmérjék az ár–érték arányt és hogy melyik, milyen ­csomagot is nyújt pontosan. A közösségi oldalak és a véleményezés ­pedig fontos szerepet játszik a modellben, amely a nagy márkáknak is jól jön. ­Itthon a Pixibox viszi a prímet a műfajban, melynek vásárlói, de ha pontosabban akarunk fogalmazni, akkor rajongói vannak.

Bár itthon a kozmetikumok online vásárlásának területén még van hová fejlődni, az online jelenlét és a közösségi média a márkák kommunikációjában egyre jelentősebb szerepet tölt be, és megjelennek már nálunk is új kereskedelmi formák. A felnövekvő „digitális őslakosokat” pedig egyre inkább csak a vélemény­vezéreken és bloggereken keresztül lehet megszólítani – különösen ezen a területen. Online nélkül lassan nincs kozmetikum, vagy mégis?

Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni, éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon még messze nincsenek 100 százalékig kihasználva. A Facebook megkerülhetetlen, ám az amerikai 16 évesek körében még mindig lekörözi egy oldal. Sorozatunk harmadik részében a nálunk kevéssé használt Snapchatet, és a közösségi média piacának más oldalait mutatjuk be.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek