Instagram, Youtube, Tumblr, Snapchat – csupa olyan felület, amelyen az Y és főleg a Z generáció tagjai otthonosan mozognak. Utóbbiakat pedig egyre inkább csak ezeken a felületeken lehet elérni, éppen ezért óriási a fejlődési potenciál ezekben a platformokban és itthon még messze nincsenek 100 százalékig kihasználva. A Facebook megkerülhetetlen, ám az amerikai 16 évesek körében még mindig lekörözi egy oldal. Sorozatunk harmadik részében a nálunk kevéssé használt Snapchatet, és a közösségi média piacának más oldalait mutatjuk be.

A marketingvezetők számos új kihívással szembesülnek, ugyanis a reklámüzenetek tengerében egyre nehezebb egy márkának észrevehetővé válnia és üzenetét sikeresen továbbadnia a célközönség számára. A kollaboratív marketing alapelveinek alkalmazásával a vállalatok és a márkák kapcsolatot teremthetnek azokkal az elkötelezett fogyasztókkal, akik részt akarnak venni kedvenc márkájuk fejlődésében, alakulásában.

Az egészséges táplálkozás ma már világszerte elsődleges szempontnak számít a termékfejlesztésben: a fogyasztók vásárlási döntéseit egyre inkább az egészség­tudatosság határozza meg. Azonban itthon az élelmiszerek vásárlásakor az élvezeti érték, az ízletesség, a minőség és az ár a legfontosabb tényezők – ebben a ­sorrendben.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek