Egy jól tervezett marketingstratégia kidolgozásával, következetes és hiteles megjelenéssel sikeresen a figyelem középpontjába lehet helyezni az egészséges élelmiszereket.

Mára természetes a fesztiválokon való márkamegjelenés, azonban a kiskereskedők és a gyártók nem kényelmesedhetnek el; évről évre érdemes megújult, új ötletekkel várják a szórakozni vágyó fogyasztókat.

A pelenka is lehet vidám mintázatú, szuperhősös és exkluzív. Színes limitált kollekciójának kínálatával a márkaérték közvetítése mellett nem a divatteremtés a Libero célja, hanem a szülők és a babák boldogsága.

A limitált kiadású termékeknek, kollekcióknak több pozitív vonzata is lehet azon kívül, hogy az időszakos akciók vágyakat ébresztenek és a célzott fogyasztói réteget megszólítják. Heves László, a Well Reklámügynökség creative directora szerint „nem mindig az a cél, hogy a limitált kiadásból többet vegyenek, és ezzel egyszerűen növeljük az eladást”.

„A marketing stratégia szerves részeként lehet javaslatot tenni a »limitált kiadású csomagolások« kifejlesztésére” – vallja Nagy Alexandra tervezőművész, a Paqart Design Stúdió alapítója, aki szerint kiemelten fontos szerepet játszik a meghatározott ideig és/vagy mennyiségben kapható limitált kiadású termékkollekciók designja és csomagolásuk megtervezése.

Pepsi Generációk ünnepeljetek! – szlogennel egy közös időutazásra invitálja a generációkat a több mint 120 éves múlttal rendelkező Pepsi. 
A ’80-as évek ikonikus zenészeitől a ’90-es évek szexivé sikerült magyar reklámfilmjén át egészen a jelen online tér YouTuberéig.

Amikor a hatvan év felettiek fogyasztói magatartása kerül szóba, az első kép, ami felvillan, a túlárazott paplanok és egyéb csodaeszközök erőszakos marketinggel történő eladása. Pedig a szenior­marketingben ennél jóval több van, ideje, hogy az egészségügyi és a telekommunikációs szektor után az FMCG képviselői is nyissanak az egyre növekvő számú idős felé.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek