E-kereskedelem
Tipográfia

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

Az eMAG Magyarország egyik legnagyobb online kereskedelmi központjává nőtte ki magát, 450 partnerével pedig az eMAG Marketplace már több mint 6500 márkát és 350 ezer terméket forgalmaz.

 Az eMAG Marketplace lényegi eleme, hogy a partnerek által kínált termékskála jelentős hányada elérhető az eMAG oldalán is, így még szélesebb választék áll a vásárlók rendelkezésére az online felületen. Sőt, azok a vállalkozások is profitálhatnak ebből, amelyek eddig nem vettek részt az online kereskedelemben, mivel csak egy jól működő logisztikai rendszerre van szükségük az áru kiszállítására.

 „Az eMAG Marketplace létrehozásával az eMAG már nem csupán egy online kereskedelmi felület, amely lehetővé teszi partnereink számára eladásaik növelését. Az elmúlt hat hónapban ügyfeleink több mint 30%-a látogatott el a Marketplace felületére is, és a rendelések 20%-a ezen partnereinknek tulajdonítható. A teljes webshop napi látogatóinak száma kétszer akkora, mint a legnagyobb bevásárlóközpontoké. A Marketplace tehát egy újfajta növekedési lehetőség mind az eMAG, mind a partnereink számára, mely a magyar e-kereskedelmet is fellendíti” – nyilatkozta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok