E-kereskedelem
Tipográfia

Ötödször indítja el a hazai webáruházak megmérettetését, az Ország boltja versenyt az Árukereső.hu online ár-összehasonlító oldal; az internetezők szavazatai és a fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével keresik a legjobb szolgáltatást nyújtó és legnépszerűbb internetes áruházakat.

    Az online kiskereskedelmi piac évente 20-25 százalékkal bővül, és ma már a teljes magyar lakosság csaknem egynegyedét éri el - hangsúlyozta az MTI-hez eljuttatott keddi tájékoztatásában az Árukereső.hu.
    A kereskedők többsége szerint az elmúlt három évben 2014-ben nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma. Ugyanakkor a webáruházak úgy vélik, hogy az új, kisebb belépők növekedési lehetőségei - a piac és a vásárlói tudatosság növekedésével - csökkentek. Ez a tendencia azt jelzi, hogy a további fejlődés kulcsa hosszú távon a vásárlók elégedettségének és bizalmának elnyerése lehet - közölték.
    Tavaly már 626 bolt, az akkor aktívan működő webáruházak több mint felének részvételével zajlott a verseny.  Az év legjobb webáruházának járó díjat tavaly a JátékNet vehette át, amely a játék kategóriában a minőségi és a népszerűségi versenyben is első helyezést ért el.

(MTI)

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok