E-kereskedelem
Tipográfia

Miközben az európaiak heti nagybevásárlásuk alkalmával sokáig az üzleteket részesítették előnyben, úgy tűnik, hogy küszöbön áll az online vásárlás forradalma.

online vasarlasok

A fiatalok egyre inkább a stresszmentes és időtakarékos online vásárlás mellett döntenek.

A Mintel új vizsgálata szerint a közvélemény kutatás előtti 6 hónapban a 16-24 éves közötti német vásárlók csaknem fele (45%) vette igénybe élelmiszer vásárlásaik alkalmával a szupermarketek online szolgáltatását.

Ezzel szemben a német fogyasztóknak csupán 31%-a vásárolt online élelmiszereket.
Ez a különbség egyéb fontos európai piacokon is megfigyelhető.

Spanyol­országban a 16-24 év közötti fogyasztók 46%-a bonyolította vásárlását online, szemben az összes fogyasztó 40%-ával. Lengyel­országban a 16-24 éves korosztály 44%-a, szemben az összes fogyasztó 41%-ával, Franciaországban ez az arány 33% és 29%.

 

(Termékmix - 2016. novemberi szám)

 

forrás: LP International

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok