Ellátási lánc
Tipográfia

A Gebrüder Weiss a tavalyi évben is pozitív tendenciájú üzletfejlesztési politikát gyakorolt. A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat az előzetes adatok alapján 1,24 milliárd euró nettó forgalmat realizált, amely nagyjából öt százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

„Az Európát jellemző kedvezőtlen gazdasági helyzetben különösen elégedettek vagyunk az idei pénzügyi kimutatással – nyilatkozta az üzleti évvel kapcsolatban Wolfgang Niessner, az igazgatótanács elnöke. – Elértük a kitűzött vállalati célokat, és innovatív fejlesztéseket valósítottunk meg.”

Az egyes üzletágak sikeres tevékenysége mellett a Gebrüder Weiss fontos innovációs fejlesztéseket indított el az „Agenda 2020” jövő programja keretein belül. Ezek a multimodális megoldástól az új logisztikai koncepcióig számos témakörre kiterjednek, beleértve a munkaerőpiac jövőjét és a technológiai trendek új szolgáltatásokba való integrációját is. 2014-ben a vállalat nemzetközi hálózatának fejlesztésére ismét nagy hangsúlyt fektetett, és számos új kirendeltség és telephely megnyitásával folytatta keleti terjeszkedését Közép-Kelet Európától a Kaukázusig.

„A Kelet-Európába és Közép-Ázsiába irányuló folyamatos terjeszkedés stratégiánk fontos részét képezi. Az orosz piac meghódításával, valamint a törökországi és grúziai telephelyeink megnyitásával az elmúlt két évben fontos hidat képeztünk hálózatunk térképén kelet és nyugat között.” – nyilatkozta Wolfram Senger-Weiss pénzügyi ágazatvezető, az igazgatótanács tagja.

A 826,3 millió euró konszolidált forgalmat teljesítő közúti szállítmányozási üzletág növelni tudta forgalmát a 2013-as eredményhez (800,3 millió euró) képest. „Az üzleti tevékenység fejlesztésének központi pilléreit a System Allicance Europe által nyújtott stabil partneri hálózat, a GW saját európai darab- és gyűjtőszállítmányozási terméke adta. Továbbá a GW pro.line pozitív fogadtatása, valamint a GW pro.line háztól házig történő szállítási szolgáltatásának sikeres bővítése Ausztriában és más közép- és kelet-európai országokban” – mondta el Wolfgang Niessner. 

A logisztikai megoldások területén megvalósított számos kiváló projekt révén a vállalat erősítette pozícióját ügyfélorientált, teljes körű szolgáltatásokat nyújtó logisztikai szolgáltatóként. Ehhez a tectraxx márkanévvel fémjelzett high-tech logisztikai szolgáltatások kiterjesztése, valamint a teljes ellátási láncon belül modulárisan alkalmazható eFulfillment megoldások egyaránt hozzájárultak. 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok