Ellátási lánc
Tipográfia

Az Aldi Süd leányvállalata, a Hofer az első szupermarket-lánc, amely egy speciális elemzéssel követi nyomon a zöldségek és gyümölcsök eredetét. Ezen a módon a vásárlók teljes mértékben meggyőződhetnek arról, honnan is származik a termék.


Az Imprint Analytics vállalat egyedi technikával: izotóp analízissel azonosítja és hasonlítja össze a friss árut egy minta-zöldséggel-gyümölccsel, amely egy ausztriai farmon termett. Ez lehetővé teszi, hogy beazonosítsák az áru eredetét, hogy az valóban hazai termék-e, vagy esetleg valahol máshol szedték le.

A regionális különbségek, a piszok - a talajmaradványok - és a klíma különbségei teszik lehetővé az izotópikus „ujjlenyomatot.” Ezen túl – a növény növekedése természetes jeleket alakít ki, teljesen egyedi izotóp állomány-mintát, amely a növényen marad, bármilyen folyamaton is megy keresztül.

Ezek a jelek láthatóvá válnak egy speciális technikával, és létrejön a növény beazonosítható „ujjlenyomata.” Ezzel lehetővé válik az egyértelmű és tisztán analitikus erdetvizsgálat, bármilyen dokumentációtól függetlenül.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek