Üzletfejlesztés
Tipográfia

A düsseldorfi EuroShop a kereskedelemben és partnereinél használatos beruházási eszközök legnagyobb világvására, egyúttal pedig kihagyhatatlan platformja a jövő irányzatainak, a vízióknak és a kézzel fogható kiskereskedelmi hangulatképeknek. A kereskedelmi szakemberek sehol másutt nem találkozhatnak a fejlesztések, megoldások és az innováció ilyen széles skálájával.

A 2014. február 16-20. között a Düsseldorfi Vásárvárosban küszöbön álló következő EuroShop ezért kihagyhatatlan a kiskereskedelem döntésekért felelős vezetőinek, egyúttal pedig útmutató az iparágnak.

Az EuroShop jelmondata, a „Your Global Flagship Event“ nem csupán a szakvásár nagyságrendjét és meggyőző erejét tükrözi, hanem azt is, hogy következetesen orientálódik a kiállítók és látogatók igényeihez és a számukra nyújtott előnyöknek. A négy kínálati csoport a lehetőségek lenyűgöző választékát kínálja.

Az EuroConcept kínálati csoportja széles ívet fog át: az üzletberendezéstől a belsőépítészeten és bolttervezésen és világításon át a hűtőbútorokig, újszerű anyagokig és padlóburkolatokig.

Az EuroSales a vásárlás élményére összpontosít és megszólítja az eladási helyen az összes érzékszervet, legyen szó az árubemutatásról, a vizuális marketingről vagy a merchandising-ról.

Az EuroCIS szegmens a legújabb kiskereskedelmi technológiai megoldásokat kínálja az ügyfelek kiszolgálásához, a POS technológia és a mobil vásárlás, valamint az ERP, a beszállítói lánc kezelés és a veszteségcsökkentés területén. Ebben egyre nagyobb súllyal szerepel a többcsatornás értékesítés.

Az élő marketing szakértői és a kommunikációs szakemberek az EuroExpo kínálati csoportban találják meg a helyüket. A kereskedők, gyártók és szolgáltatók képviselői az új standépítési, standtervezési és rendezvényötletekkel találkozhatnak itt.

Az előző, 2011-ben rendezett EuroShop szakvásár 53 ország 2036 kiállítójával és 108.000 négyzetméternyi nettó kiállítási területével, valamint az öt földrészről érkezett több mint 107.000 szakmai látogatóval minden tekintetben rekordot döntött, és ígéretes előjelek mutatnak arra, hogy 2014-ben ezeket az eredményeket is meg lehet haladni, ugyanis a kiállítói érdeklődés olyan mértékű, hogy a korábbi 15 helyett 16 vásárcsarnokot foglal el a 2014-es seregszemle.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok