Üzletfejlesztés
Tipográfia

Az elmúlt napok egyik aktualitása adó 1 % - unk felajánlása volt különféle jótékony célokra. Vajon az adományozás miként tud beépülni egy hazai vállalkozás életébe? A BÉFLEX példája azért tanulságos, mert saját üzleti partnereiket is ötletesen vonták be a jó cél teljesülése érdekében.


A reklámeszköz gyártásáról ismert vállalkozás stílusosan egy hatalmas molinó nyomtatásával kezdte az akciót, melynek felületét aztán sok – sok üdvözlőlap méretű darabkára vágták. A teljes képnek ugyanakkor egy online változata is készült, ott a felosztást rácsszerkezet jelezte. A felvágott molinó darabjaira egyedi kódok kerültek – így jutottak el személyre szabottan az ügyfelekhez, akik feladata az volt, hogy megtalálják saját darabjuk mását az online felületen.  

Akik részt vettek a játékban – kattintásukkal jelképesen ahhoz is hozzájárultak, hogy szokásos karácsonyi ajándékuk ellenértékét a BÉFLEX jótékony célra fordítsa.  

De mi volt ez a cél? Az Őrzők Alapítvány – Tűzoltó Utcai Gyermekklinika támogatása, egy általuk kijelölt eszköz beszerzésével. Az intézménnyel már korábban egyeztették, mire volna leginkább szükségük: Dr. Hauser Péter, az alapítvány elnöke végük egy 24 órás, gyermekek számára kialakított vérnyomásmérő-adatrögzítő készülék beszerzése mellett döntött, ugyanis ez az a praktikus eszköz, amely nagyon hasznos a mindennapi vizsgálatok során, és amelyből elmondása szerint „sosincs elég”.

Képeink az intézményben készültek, az eszköz ünnepélyes átadásakor. Az alapítvány részéről dr. Hauser Péter PhD, gyermekonkológus, osztályvezető egyetemi adjunktus, a BÉFLEX részéről Boros Péter vezérigazgató, Bárán László tulajdonos és Varga Kornélia marketing manager vett részt. Az adományozó nem titkoltan bízik abban, hogy a jó példa, valamint a partnerek bevonása további kézzelfogható előnyöket jelent majd az Őrzők Alapítvány és más hasonló intézmények életében egyaránt.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok