Üzletfejlesztés
Tipográfia

A magyar kereskedők számára is elérhetővé válik az a technikai megoldás, amely szoftveresen támogatja az eladást.

A megoldás „megmondja”, az üzletben mely termékeket hová érdemes rakodni a polcokon. Az árukihelyezést támogató rendszer mellett a kereskedelem számos területén hoznak új elemeket – jelentette be a ma kezdődött Laurel Retail Konferencián Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

Intelligens szoftver segíti a kereskedők munkáját, amely az áruház forgalmi adatai és számos egyéb paraméter elemzése után megmutatja, mely termékeket hová érdemes elhelyezni a polcokon az eladás fokozása érdekében. A rendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet. A szoftver a fogyási adatok alapján jelzi, mikor érdemes utánrendelni, hogy elkerülhető legyen a túlzott raktározás, de a készlet idő előtti kifogyása is. A rendszer tehát nemcsak a kereskedők, de a gyártók számára is értékes információkat szolgáltat – ismertette Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

Az „okospolc” a Symphony EYC terméke. A társaság mostantól szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan rendszereket készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják. Ez annyit jelent, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd mire a boltba ér, előkészítik azt. Így a vevő megspórolja a sorban állást és a hosszas keresgélésre fordított időt. Ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a kereskedők számára a többi bolttal szemben.

Nemzetközi esettanulmányok szerint a Symphony kereskedelmi rendszereinek használata 10-15 százalék termelékenység-növekedést eredményezhet. Használatukkal a kiskereskedőknél 35 százalékkal csökkent a káló mennyisége, a készlethiány pedig 1 százalék alá esett. A gyártók 9 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok