Üzletfejlesztés
Tipográfia

Európa legnagyobb pénztárgép-gyártója szerint a vártnál lassabban halad az átállás az online kasszákra Magyarországon, de a vállalat bízik a pénztárgépei minőségében, ezért megrendelés nélkül, előre elkészít húszezer készüléket.

Krzysztof Urbanowicz, a csoport igazgatótanácsának tagja emlékeztetett arra, hogy ebben is egyedüli a lengyel cég, és más piaci szereplő nem számolt be hasonló döntésről. A vállalat harminc százalékos piaci részesedést szeretne elérni Magyarországon, ami kb. 9 milliárd forint árbevételt jelent.

 A húszezer kassza gyártása megkezdődött a két lengyel gyárban, és hetente érkeznek a szállítmányok Magyarországra, mondta Urbanowicz.   A Comp csoport vezetője szerint ez is azt jelzi, hogy a vállalat nem rövidtávon tervez Magyarországon, hanem stabilan, kiszámítható módon és tartósan jelen kíván lenni a hazai piacon.  Nem elégszünk azzal, hogy eladjuk a pénztárgépeinket, utána pedig törődjön a viszonteladó az ügyféllel, hanem folyamatos támogatást adunk a szervizeknek, és olyan egyéb rendszereket is adunk a kasszák mellé, amelyek segítik a magyar kereskedőket és a pénztárgép-szervizeket is. Ne feledjük, hogy 1992 óta szállítunk Magyarországra – magyarázta Urbanowicz.

 A Comp csoport december végéig tizenötezer pénztárgépre kapott megrendelést, 2014 első két hónapjában pedig ugyanennyi új megrendelés érkezett. A cég az online átállásban a kezdetektől azt tűzte ki célul, hogy elérje a harminc százalékos piaci részesedést, és a kb. 9 milliárd forintos árbevételt a 130-180 ezres magyar piacon.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek