Üzletfejlesztés
Tipográfia

A Sziget, a Telenor, a Netpincér, a Profession.hu, az Index.hu, a Borháló és a Nosalty indította el elsőként Nyilvános Fiókját a Viber felületén.

A világ egyik legnagyobb üzenetküldő alkalmazása elindította Nyilvános Fiók (Public Account) és chatbot-szolgáltatását, amelynek segítségével cégek, márkák és közéleti szereplők biztonságosan és személyesen kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel, illetve rajongóikkal.

A Nyilvános Fiókok segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el, egyetlen közös platformon, a személyes, a közösségi és a tömeges kommunikáció eszközeivel.

„Ez a sokrétű, innovatív megoldás mostantól lehetővé teszi, hogy a vállalatok gyorsan és egyszerűen, interaktív és kölcsönös kommunikációt folytassanak célcsoportjaikkal, éppen úgy, ahogy teszik azt a Viber felületén barátaikkal” – mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója. "Legyen szó akár promócióról, információátadásról, ügyfélszolgálati vagy e-kereskedelmi szolgáltatásokról” – tette hozzá.

A chatrobotok segítségével a márkák és vállalatok automatikus csevegő alkalmazás révén azonnal, személyesen tudják megszólítani rajongóikat és vásárlóikat. A Viber által ingyenesen biztosított Chat API által a márkák képesek saját csevegőmegoldást biztosítani, összekötve azt a belső alkalmazásaikkal és botok telepítésével. A rendszer képes megválaszolni a felhasználók szolgáltatással, illetve termékekkel kapcsolatos kérdéseit.

A Talk-A-Bot, egy chatbotok fejlesztésére specializálódott magyar startup, a Viber négy helyi partnere számára készített chatrobotot: az Indexnek, a Szigetnek, a Profession.hu-nak és a NoSalty-nak. A botok olyan megoldásokat tesznek lehetővé, mint a személyre szabott hírszolgáltatás, munkakeresés, hozzáférés a karrierfejlesztési tudásbázishoz, információk receptekről és hozzávalókról, főzési tanácsok, illetve a legfrissebb fesztiválinformációk gyors elérése.

A GrapeSolutions fejlesztésében megvalósuló Netpincér-robottal étel rendelhető, míg a MiniCRM fejlesztésében készült Borháló-bot segítségével a felhasználók mindössze néhány koppintással hozzájuthatnak kedvenc italukhoz.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek