Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

Új globális hulladékkezelési stratégiát hirdetett a Coca-Cola, a világ legnagyobb üdítőital-gyártója. 

Minden műanyag-csomagolásnak újrahasznosíthatónak kell lennie 2030-ra az Európai Unióban, emellett csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok felhasználását az Európai Bizottság (EB) kedden bemutatott stratégiája értelmében.

A műanyaghulladék teljes felszámolását célzó, negyedszázadra szóló környezetvédelmi stratégiát hirdetett meg a brit kormány.

A Coca-Cola European Partners (CCEP) egy új kezdeményezést indított a Reading Egyetemmel együttműködésben, amely a csomagolás csökkentését célozza.

100%-ban újrahasznosított műanyagból és óceáni műanyag hulladékból készül a flakon

A REWE a vásárlók különböző igényeinek megfelelően különböző gyártók és szállítók banánjait árulja, a csomagolatlan árura való átállás a vállalatnál több évig eltartott.

A Huhtamaki egy olyan interaktív csészét vezet be, melynek hőérzékeny címkéje és QR kódja digitális tartalmakat tesz elérhetővé.

A svájci Coop novembertől többször használható zacskókat kínál a gyümölcsökhöz és zöldségekhez.

A Magyar Telekom Csoport nyerte idén a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat, amelyet 17. alkalommal hirdetett meg az üzletviteli és vezetési tanácsadó cég.

A világ minden táján jelenlévő élelmiszergyártók és kiskereskedelmi láncok megállapodtak abban, hogy együtt fognak dolgozni az élelmiszerek dátum címkéinek egyszerűsítése
és szabványosítása révén a hulladék csökkentése érdekében.

Az elmúlt évtizedben, leginkább a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés bevezetésének és elterjedésének köszönhetően, megduplázódott a csomagolási hulladékot rendszeresen szelektíven gyűjtők aránya.

Nagy-Britanniában nyár vége óta a brit kiskereskedelmi-lánc, a Tesco üzleteiben már nem bocsát a vevők rendelkezésére eldobható bevásárlószatyrokat.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner termekmix 2017 december


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

Banner Chefpincer 2017 nov dec

web gombok zold belelelapozok

borzebanner w

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát.

Új globális hulladékkezelési stratégiát hirdetett a Coca-Cola, a világ legnagyobb üdítőital-gyártója. 

A Coca-Cola European Partners (CCEP) egy új kezdeményezést indított a Reading Egyetemmel együttműködésben, amely a csomagolás csökkentését célozza.

Minden műanyag-csomagolásnak újrahasznosíthatónak kell lennie 2030-ra az Európai Unióban, emellett csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok felhasználását az Európai Bizottság (EB) kedden bemutatott stratégiája értelmében.

Trendfm