Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

A REWE csoport először adta közzé a környezet­barátabb csomagolásokra vonatkozó vállalását.

A Waitrose & Partners újabb lépést tett annak érdekében, hogy csökkentse polcain a műanyagokat azáltal, hogy kartonból készült dobozkákat vezet be a szőlők árusításánál.


2019 végéig minden ausztriai Billa-, Merkur-, Penny-, és Adeg-leányvállalatnál a teljes bio zöldség- és gyümölcskínálatot környezettudatosabb csomagolással látják el, vagy kimérve árusítják.

A Procter & Gamble bejelentette, hogy a legnépszerűbb termékei esetében bevezeti az újrafelhasználható, újratölthető csomagolást. Ez része annak az új stratégiának, melynek célja, hogy megváltoztassa az emberek hozzáállását az egyszer használatos csomagolásokkal és a hulladékokkal kapcsolatban. Emellett a vállalat új, „gyűjt és újrahasznosít” megoldásokat vezet be, amelyek segítenek a felesleges hulladéktermelés felszámolásában.

Műanyag és más fogyasztási cikkeket gyártó nemzetközi vállalatok január 16-án új szervezetet alapítottak, hogy előmozdítsák a környezetet, főként az óceánokat szennyező műanyag hulladékok felszámolását.

Az elismeréseket tavasszal vehetik át a nagyszabású prágai díjátadón

Az Aldi Italia új stratégiát jelentett be a csomagolásból származó hulladék csökkentése és újrafelhasználása érde­kében.

A kiválasztott szupermarketekben történt sikeres tesztelést követően az új, 100%-ban biológiailag lebomló papírzacskók már az összes INTERSPAR áruházban elérhetőek Ausztriában, a zöldség- és gyümölcsvásárláshoz használatos műanyag zacskók alternatívájaként. A választás a vásárlóktól függ, melyiket kívánják használni.

A műanyag-újrahasznosítással kapcsolatos fenntarthatósági jövőkép részeként a PepsiCo, Inc. (PepsiCo) új célt jelentett be, miszerint 2025-ig 25%-os újrahasznosított anyagok használatát szeretné elérni a műanyag csomagolásokban.

A Maglódi Korzó ételudvara egy roppant szimpatikus innovatív eseménynek adott otthont. Egy olyan társadalmi szerepvállalás, illetve zöld program vette itt kezdetét, mely nagy reményeket táplál a környezettudatos viselkedés elterjesztésében. A projekt, mely a Ceetrus Hungary Kft. gondozásában látott napvilágot, úttörő szerepet vállal a környezetszennyezés elleni küzdelemben, az eldobható gyorséttermi evőeszközök új generációjának használatában.

A Co-op az Egyesült Királyságban most még közelebb került a 2023-as célkitűzése eléréséhez az új, újrahasznosítható PE-fólia piacra dobásával. Az új PE-fólia polietilénből készül, amely nagyon hasonló a műanyag zacskókban található műanyaghoz. 

Hollandiában az Albert Heijn új kampánya célul tűzte ki a kevesebb csomagolóanyag felhasználását és az újrahasznosítás növelését. A vállalat a kampány során különösen a műanyag csomagolásokat vizsgálja.

Termékmix aktuális szám

 

 

Termekmix 2019 februar


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

cpbanner201902

web gombok zold belelelapozok

WorldFood Poland

wfp2019 348x260 en 002

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

23 milliárd forintos beruházással létesül az új csomagolóanyag-üzem Rétságon

Hollandiában az Albert Heijn új kampánya célul tűzte ki a kevesebb csomagolóanyag felhasználását és az újrahasznosítás növelését. A vállalat a kampány során különösen a műanyag csomagolásokat vizsgálja.

Hárommilliárd forintból megépült, 100 embernek munkát adó csomagolóanyag-üzemet adtak át csütörtökön a Heves megyei Hatvanban, az eseményen a pénzügyminiszter a gazdaság egyik erősödő pillérének nevezte a csomagolóanyag-ipart.


2019 végéig minden ausztriai Billa-, Merkur-, Penny-, és Adeg-leányvállalatnál a teljes bio zöldség- és gyümölcskínálatot környezettudatosabb csomagolással látják el, vagy kimérve árusítják.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas