Kiemelt csomagolási témák

Mozaik Lista

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

A németországi székhelyű SanLucar gyümölcstermesztő vállalat új XL méretű csomagolást indított Németországban és Ausztriában.

A 36-45 közötti vásárlók használják a legtöbb műanyagot, 65 felett pedig szinte egyáltalán nem. Legalábbis Svédországban.

Júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.

A német kiskereskedelmi csoport a Rewe a lézeres logók után ismét újít: 40%-ban szárított fűből és 60% -ban készült fa előállításából új csomagolóanyagot tesztel.

A Föld felszínéről minden percben 36 futballpályányi erdő tűnik el; ezért az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ) zöldpólós mozgalmat indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a környezet megóvásának fontosságára.

A Tetra Pak budaörsi üzeme megszerezte az ötfokozatú Teljes Körű Hatékony Karbantartás (Total Productive Maintenance) díj 4. szintjét.

A Csomagolási Világszövetség (WPO) minden év őszén meghirdeti a WorldStar csomagolási versenyt, ahol a résztvevők a szakmai zsűri elé tárják innovatív csomagolási megoldásaikat. Idén az STI-csoport két csomagolása is lenyűgözte a bírákat. A díjátadó ünnepséget Düsseldorfban, az Interpackon rendezték meg.

Már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruház biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését. A nem visszaváltható csomagolási üveghulladék-gyűjtésen igyekszik változtatni a SPAR Magyarország partnere. 

A magyarok 41%-a büszke rá, hogy környezettudatos és példát mutathat az aludobozok szelektálásával.

A 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült Veggie Bags meghódította a Svájci Migros szupermarket hálózatot, miután Zürichben túllépett a kísérleti szakaszon.

A Vénusz a családi étkezések mellett a fenntarthatóságra is ügyel

Népszerű csomagolási témák

Mozaik Lista

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát.

Júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.

A Fru&tube termékeit automatákból lehet megvásárolni, a tesztüzemmódot a spanyol Mostóles városában működő Rey Juan Carlos egyetemen végezték. Gyümölcsautomaták elhelyezésére pedig már jelentkezett egy olasz, egy francia és egy belga cég. 

A 36-45 közötti vásárlók használják a legtöbb műanyagot, 65 felett pedig szinte egyáltalán nem. Legalábbis Svédországban.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

Trendfm