Hírek
Tipográfia

Közel tízezer vásárló jóvoltából 6 millió Ft értékben kapott sporteszközöket és sportruházatot négyszáz család a Cappy „Jótett érzése jóízű” kampánya részeként.

A Magyar Vöröskereszt által 10 helyszínen fenntartott Családok Átmeneti Otthonainak lakói és az intézmények sportszereket, ruházati cikkeket, játékokat vehettek át; a százhalombattai otthonban Nánási Pál és Majoros Hajnalka, a kampány nagykövetei adták át az intézmény vezetőjének és a gyerekeknek az ajándékokat.

Kosárlabda palánkok, trambulinok, gördeszkák, labdák és más sport-és fejlesztő eszközök érkeznek a Vöröskereszt Családok Átmeneti Otthonaiba novemberben, miután október végén lezárult a két hónapon át tartó Cappy „Jótett érzése jóízű” kampány. A játékban részt vevők maguknak, és egy-egy rászoruló családnak is ugyanazt nyerhették meg: tízezer és százezer forintos sportszerutalványokhoz és 20 táblagéphez juthattak a nyertesek és a támogatott intézmények és lakóik mindösszesen 6 millió forint értékben.

„A Családok Átmeneti Otthonában ugyan nem maradnak sokáig, mégis nagyon fontos, hogy a gyerekek ez alatt az idő alatt is fejlődjenek, sportoljanak, mozogjanak - mondta Tóth Gabriella, a százhalombattai vöröskeresztes intézmény vezetője. „Ezért mindig óriási segítség a sporteszköz a házaknak, nagyban hozzájárul a családok, főleg a gyerekek életminőségének javításához „A Vöröskereszt egy hiteles és megbízható kapocs az adakozók és a rászorulók között, így minden adomány pontosan oda kerül, ahol a legnagyobb szükség van rá – mondta Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese. „Mindig nagy öröm számunkra, amikor egy márka a fogyasztóit is a jótettre ösztönzi, ahogyan most is történt, hiszen a nyertesek valójában megosztották a nyereményüket az otthonok 400 lakójával.

A Cappy kampány nagykövetei Liptai Claudia, Majoros Hajnalka és Nánási Pál voltak, akik közösségi médiafelületeiken két hónapon át beszélgettek követőikkel a kölcsönös jótettek fontosságáról.

„A kampány célja az volt, hogy a jótett fogalmát a mindennapok szintjén átértékelje” – mondta Ferencz Enikő, a Cappy magyarországi márkamenedzsere. „A Cappy jótett az együtt megélt apró figyelmességekről szól, amik kifejezik a törődést és közelebb hoznak minket egymáshoz; amikor az is nyer, aki ad, nem csak, aki kap. Így lesz a jótett kölcsönös, így gyűrűzik tovább és a sok kis jó cselekedet így hoz változásokat az életünkben.”

Százhalombattán Majoros Hajnalka és Nánási Pál adták át az intézmény vezetőjének a sportszereket, a családoknak pedig az általuk kiválasztott sportruházati cikkeket. Majoros Hajni elmondta: „A nehéz körülmények ellenére jó látni, hogy itt is van boldogság; elég egy kicsi jótett ahhoz, hogy boldogok legyenek az itt élők. Ez nekünk is sokat ad, hiszen sokszor hajlamosak vagyunk elégedetlenkedni ennél sokkal jobb körülmények között.”. Nánási Pál hozzátette: „Hajlamosak vagyunk csak a rosszat gondolni a világunkról, de az ilyen, számunkra apró jó cselekedetek mások életét hosszú időre jobbá teszik. Valójában ilyenekkel szépítjük meg egymás mindennapjait”.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek