Esemény
Tipográfia

A kereskedelem és a kapcsolódó ágazatok vállalatainak képviselői derűlátással érkeztek vezető szakvásárukra, a düsseldorfi EuroShop-ra.

A kereskedelemben jelenleg tapasztalható élénk beruházási kedv jogos reményeket ébresztett a jó vásári üzletmenetre. A 2014-es EuroShop-pal szemben támasztott komoly várakozásokat az öt vásárnap messze túl is szárnyalta: számos új érdeklődő és vevő megismerésének, a váratlanul sok üzletkötésnek köszönhetően a legelső naptól kezdve kitűnő volt a légkör a pavilonokban.

Hans Werner Reinhard, a Messe Düsseldorf vezérigazgató-helyettese így örült a kitűnő szakmai visszhangnak: „A 2011-es évben felállított valamennyi rekordot megdöntöttük! Különösen nagy öröm számunkra a nemzetközi részvétel növekedése és a döntéshozó szakmai látogatók arányának további emelkedése.”

Az EuroShop látogatóinak kétharmada Németországon kívülről érkezett, és ezen belül is kiemelten nőtt a tengerentúli látogatók száma mind Észak-, Közép- és Dél-Amerikából, mind pedig az ázsiai térség egészéből. Az EuroShop-on például Brazília, Kolumbia, Kanada, az Egyesült Államok és Kína nagy kereskedelmi láncainak küldöttségeit köszönthették a szervezők.

A szakvásáron összesen 110 országból érkezett 109.000 látogató vett részt. Az európai országok sorában fokozott látogatói érdeklődés mutatkozott a keleti nemzetekből, mint például a balti államokból és Oroszországból. Az EuroShop látogatóinak 73 százaléka volt vezető beosztású, és a látogatók kétharmada saját bevallása szerint meghatározó szerepet tölt be vállalata beruházási döntéseinek meghozatalában.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok